Rena rånet! Call of Juarez: Gunslinger kostar 14 kronor

Robot
Rena rånet! Call of Juarez: Gunslinger kostar 14 kronor
Medlem

Riktigt kul spel faktiskt rekommenderas!

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Grymt roligt spel! Det enda negativa är att FOV är låst till 60!

Medlem

Även om de gav bort spelet så skulle jag inte tacka och ta emot. Jag har helt enkelt för många bra spel i min ägo redan att ens överväga att införskaffa fler. Det är slut med spelmarknaden nu och kommande åren kommer inte mer än en handfull med nya spel ha något att tillföra till spelvärlden.

Medlem

Är DLC värt det?

Medlem

Jag köpte detta för 19 kr på Nintendo Switch för ca 1,5 år sedan. Är jag nöjd? Mycket. 🥰

Testpilot

Får man en Piggelin för 14:- idag? 🤔

Medlem
Skrivet av Shadee:

Får man en Piggelin för 14:- idag? 🤔

Köpte en för 10kr i söndags. Magnum kostade 30kr

Skrivet av Jozo:

Grymt roligt spel! Det enda negativa är att FOV är låst till 60!

https://www.nexusmods.com/callofjuarezgunslinger/mods/3?tab=d...

Medlem

Sjukt kul spel! Brukar återkomma till och ifrån och mosa mig igenom, rekommenderas!

signatur

Missbrukare av Souls

Testpilot
Skrivet av Lilagröt:

Köpte en för 10kr i söndags. Magnum kostade 30kr

Aha. Jo, ja slog till på en Daimstrut för ett tag sedan - 34:-. Annars köper jag bara Sandwich om jag köper någon pinnglass (men helst Salmiakki från Fazer i 4-pack).

Medlem

Ett nytt västern Call of Juarez hade varit guld

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Frestande men blev mer sugen på att installera RDR2 igen

Medlem

Ganska udda spel att belysa en rea på men för all del. Lysande 4X-liret Endless Legend ges även bort helt gratis på Steam för tillfället om man ändå readyker i butiken.

KoP
Medlem

Bra spel. Men som med alla gamla 3D-spel så är ju frågan om det har åldrats med värdighet? 🤔

Medlem
Skrivet av KoP:

Bra spel. Men som med alla gamla 3D-spel så är ju frågan om det har åldrats med värdighet? 🤔

Bra fråga, själv är jag nostalgiker men just "gamla" 3D-skjutare tycker jag inte riktigt brukar hålla så bra. Kanske ska prova, man har jue 2-timmars på sig

Medlem

Originalet och Bound in Blood är ännu billigare. Vill man ha alla tre landar totalsumman dessutom på en facil tjuga i en fin bundle.

Skrivet av Tiggaren:

Bra fråga, själv är jag nostalgiker men just "gamla" 3D-skjutare tycker jag inte riktigt brukar hålla så bra. Kanske ska prova, man har jue 2-timmars på sig

Och risken man kan tänka sig med 14 spänn kanske är acceptabel ändå, även om det råkar dra över 2-timmarsfönstret.

signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Tror jag fick en tillfällig stroke när jag läste titeln, för jag såg först "14 000 kronor" istället för "14 kronor" och ja, även om spelet är fantastiskt hade det hade varit ett riktigt rån😅

Hur som helst, har redan haft det i mitt Steam-bibliotek i snart 10 år, och kan inte annat än rekommendera det varmt. Riktigt kul och är säker på att det håller än idag!

Medlem

Tankar ner det just nu... finns det några fusk ???

Medlem

Körde bound in blood back in the day. Blir att köpa, 14kr är överkomligt.

Edit: kört en timme nu. Känns oerhört CoDifierat och inte så kul att spela.

Medlem
Skrivet av Shadee:

Aha. Jo, ja slog till på en Daimstrut för ett tag sedan - 34:-. Annars köper jag bara Sandwich om jag köper någon pinnglass (men helst Salmiakki från Fazer i 4-pack).

Lidl har Magnum kopior, 6 pack brukar gå på 39 spänn.

1
Skriv svar