Hellblade 2 den korta dåliga recensionen

Medlem
Hellblade 2 den korta dåliga recensionen

Spelade nyss Hellblade 2... Spelade igenom första när det kom och tyckte det var jätte segt. Förstår verkligen inte kopplingen till psykisk ohälsa. Ja hon jag spelade som har psykiska problem i form av dålig kontroll och läskiga ögon/animationer... Men det är fasiken inte ett bra "spel" om man kan kalla det spel ens? Hade nog fan hellre sett en 10 timmars film om Sanua så jag slapp hålla i kontrollen hela tiden och göra några rörelser för att trigga nästa cutscene... Nä jag hoppas verkligen detta var sista besöket i denna IP Ninja Theory gör för detta är bara lamt... 1 av 5 i betyg...

signatur

1# FZ Troll

Medlem

Så helt trasigt och ospelbart med andra ord? Tack för bra recension och då slipper jag testa den på GP

Medlem
Skrivet av robbis:

Spelade nyss Hellblade 2... Spelade igenom första när det kom och tyckte det var jätte segt. Förstår verkligen inte kopplingen till psykisk ohälsa. Ja hon jag spelade som har psykiska problem i form av dålig kontroll och läskiga ögon/animationer... Men det är fasiken inte ett bra "spel" om man kan kalla det spel ens? Hade nog fan hellre sett en 10 timmars film om Sanua så jag slapp hålla i kontrollen hela tiden och göra några rörelser för att trigga nästa cutscene... Nä jag hoppas verkligen detta var sista besöket i denna IP Ninja Theory gör för detta är bara lamt... 1 av 5 i betyg...

Senua*

signatur

AMD Ryzen 5 7600X
Powercolor Radeon RX 7800 XT
2x16GB Kingston Fury BEAST Black 6000Mhz CL30
Thermalright Peerless Assassin 120 SE
Kingston KC3000 1Tb

Medlem

Hoppas verkligen det inte var sista besöket!

Medlem

Spelade första i glatt sinnestillstånd. Kom inte långt innan jag gav upp
Spelade första vid ett senare tillfälle i en mer depressiv sinnestillstånd. Spelet klickade enormt.

Undra hur mycket ens mående påverkar till hur vi tar emot ett spel?

signatur

🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || 27" 240hz OLED
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX

Inaktiv
Skrivet av dTexN:

Spelade första i glatt sinnestillstånd. Kom inte långt innan jag gav upp
Spelade första vid ett senare tillfälle i en mer depressiv sinnestillstånd. Spelet klickade enormt.

Undra hur mycket ens mående påverkar till hur vi tar emot ett spel?

Tror det spelar stor roll på vilken sinnesstämning man är i, jag testade första på gamepass men slutade efter 15min då det inte kändes som jag fick börja spela. Så andra spel lockade mer att spela

1
Skriv svar