Rise of the Ronin har fått en ny svår uppdatering

Robot
Rise of the Ronin har fått en ny svår uppdatering
Medlem

Någon som kan rekommendera detta spelet?

Medlem

Finns det någon easy mode för oss noobs?

Skribent
Skrivet av Gertzy:

Japp det går att ändra som man vill.

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Japp det går att ändra som man vill.

Jaha, trodde de var inställda på att spelen ska vara djävulskap Kanske vågar ta mig an det framöver då

Medlem
Skrivet av nils45:

Nej, för mig kändes det riktigt kasst.
Men gillar man massa kombos som inte känns som nån kontakt och man har ultra adhd eller gillar att ta central stimulanter för att göra counters då kanske det är kul

Medlem

Hoppas på PC-release. Blir ju sugen på mer när man spelar Ghost of Tsushima.

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Asså, det är väldigt enkelt det här spelet, tycker jag. Det pratas kanske delvis om "souls" aktigt, vilket det är i vissa avseenden, men combat, särkilt i easy, är barnsligt enkelt (säger jag som annars har svårt med dark souls spelen)

Medlem
Skrivet av Kindra:

Nej, för mig kändes det riktigt kasst.
Men gillar man massa kombos som inte känns som nån kontakt och man har ultra adhd eller gillar att ta central stimulanter för att göra counters då kanske det är kul

Vet inte om det är så passt kasst, men måste erkänna att man lätt tröttnar efter ett tag eftersom det blir lite enformigt. I början var det nyhetens behag, storyn är ju väldigt bra, etc etc, men jag ertappade mig att jag slutade spela ca halvvägs. OM och NÄR jag startar upp spelet, då har jag visserligen kul, men det finns inte längre ett sug om jag har annat för mig.

Medlem
Skrivet av nils45:

Tyvärr inte. Det är en otroligt tom och själlös öppen värld, dialog och story känns skriven av en praktikant på en kvart, ser inte speciellt bra ut med huvuduppdrag som är väldigt linjära och extremt repetitiva. Det är dock rätt bra combat, men fortfarande inte lika bra som deras förra spel Wo Long.

Medlem

Måste köra detta framöver.
Har haft så mkt annat och spela så inte haft tid men är riktigt sugen.

signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av nils45:

tröttnade efter typ 1/3 av spelet. blev lite som assassins creed att man bara betade av checkmarks på kartan och gjorde samma saker gång på gång på gång

1
Skriv svar