Tre år blev nästan åtta år för Helldivers 2-utvecklingen

Robot
Tre år blev nästan åtta år för Helldivers 2-utvecklingen

Av allt att döma var det värt det.

#helldivers-2

Medlem

En mycket stark kandidat till årets spel!

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Hanzo:

En mycket stark kandidat till årets spel!

Kan man vinna årets spel fastän man blev recensionsbombad sönder och samman över en faktiskt rätt dum grej ändå?

signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 64GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT

Inaktiv

Blir förmodligen GOTY för mig trots vissa problem jag haft med spelet.

NuZ
Testpilot

Detta eller Palworld är goda GOTY kandidater

signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av NuZ:

Detta eller Palworld är goda GOTY kandidater

Hjälp, hade helt glömt att Palworld existerar 😐

Medlem
Skrivet av smuts:

Kan man vinna årets spel fastän man blev recensionsbombad sönder och samman över en faktiskt rätt dum grej ändå?

Menar du Sony's beslut eller?

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Tycker spelets hypats upp lite väl mycket, upplever det som ett ganska buggigt repetitivt spel utan mycket substance, tröttna väldigt snabbt.

Medlem
Skrivet av Ducci:

Tycker spelets hypats upp lite väl mycket, upplever det som ett ganska buggigt repetitivt spel utan mycket substance, tröttna väldigt snabbt.

Jag har också tröttnat en del till förmån för Sea of Thieves och 1000 year door. En av anledningarna till hypen är att spelet är väldigt stream vänligt. Vilket gjorde många youtubare glada. Vilket leder automatiskt till gratis reklam. Jag hoppas att multiplayer läget i Ghost of Tsushima co op multiplayer delen upptäckts av pc spelare nu. För att det är riktigt bra co op.

1
Skriv svar