Mike Tyson ska in i ringen igen 20 juli !!

Medlem

För alla som på allvar tror att Mike Tyson vinner denna match kan kolla hans senaste fight mot Roy Jones jr. Det finns ingenting kvar av forna Tyson

Skribent

I min bok är Tyson the GOAT. Ja, han är gammal nu. Men samtidigt visar ju videos på hans träning att han har tryck i nävarna och bra fart. Sedan är det skillnad i psykologi mellan dessa två. Det är dock ett jippo, så fan vet vilken inställning Tyson tar med sig in i ringen. Oavsett, borde Logan vara nervös, för Tyson är alltid Tyson och hans vänsterkrok kommer aldrig sluta vara farlig, oavsett hur bra du är.

signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Synd att fighten är uppskjuten till november!

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Fighten är väl helt inställd? Jag har för mig jag har läst det 😂

signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Manchester United FC ❤️

Kontot avslutas
Skrivet av Sebastian Lind:

Skrivet av Beertagne:

Fighten är väl helt inställd? Jag har för mig jag har läst det 😂

Wtf nej vad tråkigt, måste fråga min vän google...

*edit*

"Jake Paul will not wait for Nov. 15 to get back into a boxing ring. Paul has decided to keep the date that was slated for the blockbuster showdown with legendary heavyweight Mike Tyson and will instead face mixed martial artist and the Bare Knuckle Fighting Championship's "Platinum" Mike Perry in an eight-round cruiserweight bout at the Amalie Arena in Tampa, Florida.

Paul was originally scheduled to face Tyson at AT&T Stadium in Arlington, Texas, on July 20 in an event to be livestreamed on Netflix. Tyson, 57, was forced out of the fight because of medical issues, and that fight was rescheduled for Nov. 15."

Medlem

Håller naturligtvis på Micke

signatur

Allätare

Medlem

Är det tänkt att vara en vanlig match, eller en uppvisningsmatch där de ska ta det lite lugnt? Jag måste säga att jag gillar jippomatcher och freakshows, så länge de gör sitt bästa. Saknar Pride, de tidigaste UFC med en tjock i t-shirt mot en smal osv.

Medlem

Mr. Dream tar hem det!

signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Skribent
Skrivet av Witchfinder:

Är det tänkt att vara en vanlig match, eller en uppvisningsmatch där de ska ta det lite lugnt? Jag måste säga att jag gillar jippomatcher och freakshows, så länge de gör sitt bästa. Saknar Pride, de tidigaste UFC med en tjock i t-shirt mot en smal osv.

Matchen ska räknas till deras record, så ingen uppvisningsmatch. Men det är massa speciella regler som de satt in...

Dock tror jag inte matchen blir av nu. Visserligen ombokad, men jag det kommer bli problem igen på något vis och att i slutändan så blir det ingen match.

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Gaara:

Wtf nej vad tråkigt, måste fråga min vän google...

*edit*

"Jake Paul will not wait for Nov. 15 to get back into a boxing ring. Paul has decided to keep the date that was slated for the blockbuster showdown with legendary heavyweight Mike Tyson and will instead face mixed martial artist and the Bare Knuckle Fighting Championship's "Platinum" Mike Perry in an eight-round cruiserweight bout at the Amalie Arena in Tampa, Florida.

Paul was originally scheduled to face Tyson at AT&T Stadium in Arlington, Texas, on July 20 in an event to be livestreamed on Netflix. Tyson, 57, was forced out of the fight because of medical issues, and that fight was rescheduled for Nov. 15."

Underbart, då är matchen på och jag förväntar mig en Jake Paul pöl efteråt!🙂

signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Manchester United FC ❤️

Backloggens befriare
Skrivet av Beertagne:

Underbart, då är matchen på och jag förväntar mig en Jake Paul pöl efteråt!🙂

Jake Pöl, höhö

signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Visst ska jake gå match mot ingen mindre än mike perry? Där lär nog jake gå bet rejält iofs är mike perry en bareknuckle fighter nuförtiden men men

12
Skriv svar