Forza Horizon kan få konkurrens från spel gjort av... Forza Horizon-folk

Robot
Forza Horizon kan få konkurrens från spel gjort av... Forza Horizon-folk
Medlem

Låter faktiskt precis som vad jag inte vill ha ut från ett racingspel.

Tur att smaken är som baken

Medlem

Bilspel med story har aldrig riktigt funkat dock? Tänker spontant på Need for Speed och The Crew. Fanns det någon som spelade de spelen för storyn?

Medlem

Som många andra nämnt behövs det inte riktigt någon story i bilspel, du kör från någon punkt till någon annan och gör det snabbare än någon annan. Mer än så behövs oftast inte. Men har de någonting nytt och eget kanske de kan göra det bättre än tidigare försök å andra sidan. Ska bli spännande att pröva sen!

Medlem

De är väl de enda som kan klå Forza.

Medlem
Skrivet av Broshimitsu:

Bilspel med story har aldrig riktigt funkat dock?

TOCA Race Driver från 2002 var rätt okej.

Medlem

Hear me out, guns! Lots of guns. Small guns, big guns and customizable guns!

Typ ett open world destruction derby blandat med twisted metal och burnout. Let's go!

Medlem
Skrivet av Nyhet:

Story-driven open world-racing.

Skrivet av Valloniet:

Låter faktiskt precis som vad jag inte vill ha ut från ett racingspel.

Skrivet av Broshimitsu:

Bilspel med story har aldrig riktigt funkat dock?

Skrivet av Gertzy:

Som många andra nämnt behövs det inte riktigt någon story i bilspel

Diddy Kong Racing någon? 😅

signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Medlem

Vet inte om man kan klassa det som story direkt, men need for speed porsche unleashed/2000 var ett av de väldigt få bra spelen i serien.

KoP
Medlem
Skrivet av Broshimitsu:

Bilspel med story har aldrig riktigt funkat dock? Tänker spontant på Need for Speed och The Crew. Fanns det någon som spelade de spelen för storyn?

Spelet Driver någon? Hyffsat hyllat för sin tid. 🙂 Väldigt konstigt att inte någon har nämt det än.

Interstate '76 är ett annat spel som jag kan dra mig till minnes blandade story, bilkörning och action.

Medlem
Skrivet av KoP:

Spelet Driver någon? Hyffsat hyllat för sin tid. 🙂 Väldigt konstigt att inte någon har nämt det än.

Interstate '76 är ett annat spel som jag kan dra mig till minnes blandade story, bilkörning och action.

Driver var fasen galet bra. Kommer direkt att tänka på sista uppdraget där man ska köra presidenten, poliserna var helt galna och minns att det tog bra många försök innan man klarade det

signatur

Nothing is Power without Control

1
Skriv svar