Forza Horizon kan få konkurrens från spel gjort av... Forza Horizon-folk
Som många andra nämnt behövs det inte riktigt någon story i bilspel, du kör från någon punkt till någon annan och gör det snabbare än någon annan. Mer än så behövs oftast inte. Men har de någonting nytt och eget kanske de kan göra det bättre än tidigare försök å andra sidan. Ska bli spännande att pröva sen!
Bilspel med story har aldrig riktigt funkat dock?
TOCA Race Driver från 2002 var rätt okej.
Story-driven open world-racing.
Låter faktiskt precis som vad jag inte vill ha ut från ett racingspel.
Bilspel med story har aldrig riktigt funkat dock?
Som många andra nämnt behövs det inte riktigt någon story i bilspel
Diddy Kong Racing någon? 😅
Bilspel med story har aldrig riktigt funkat dock? Tänker spontant på Need for Speed och The Crew. Fanns det någon som spelade de spelen för storyn?
Spelet Driver någon? Hyffsat hyllat för sin tid. 🙂 Väldigt konstigt att inte någon har nämt det än.
Interstate '76 är ett annat spel som jag kan dra mig till minnes blandade story, bilkörning och action.
Spelet Driver någon? Hyffsat hyllat för sin tid. 🙂 Väldigt konstigt att inte någon har nämt det än.
Interstate '76 är ett annat spel som jag kan dra mig till minnes blandade story, bilkörning och action.
Driver var fasen galet bra. Kommer direkt att tänka på sista uppdraget där man ska köra presidenten, poliserna var helt galna och minns att det tog bra många försök innan man klarade det
Nothing is Power without Control