Ett nytt Astro Bot-spel har utannonserats
GOTY!
Detta är ren, oförfalskad spelglädje. Vi behöver mer sånt.
Astros playroom var förvånande bra så förväntningarna för Astro Bot är höga!
These are dark times there's no denying. The world has perhaps faced no greater threat than it does today. But I say this to our citizenry. We ever your servants, will continue to defend your liberty and repel the forces that seek to take it from you. Your ministry, remains, strong.
Kul. Nu har SONY 3st tunga plattformsspel-serier: Ratchet & Clank, Astro Bot och om de kan återuppliva Jak & Daxter igen ..
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
Hösten är räddad för grabben
Som väntat Sparade på visningen till grabben kom hem, och han satt och vibrerade av glädje när han såg den...oöverträffat
Är spelet till PSVR?
Nej
Min dotter har spelat Astro sedan hon var 4 år, hon kommer explodera när jag visar detta. Kan dock inte visa det förens det släpps, eftersom barn har 0 tidsuppfattning och hon kommer fråga mig 6 gånger om dagen ifall det har kommit ännu ifall jag visar trailern.
Haha. Stor igenkänning på detta. Jag kan dock oftast inte hålla mig. Berättade lite väl tidigt att Sonic 3 (filmen) ska komma. I slutet av året...
Spelade Astrobot för PS VR 1 och blev totalt knockad i hur välgjort det var.
Sedan det lilla "tech demo" Astrobot som man fick med ps5 som spelade minst lika bra.
Så jag vågar säga redan nu att om Sony förvaltar Astrobot väl så har de en riktig Mario utmanare här.
Det osar samma kvalité i allt från bandesign, bossfighter till den superbt tighta kontrollen som man förväntar sig i Mario spelen.
Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.
Haha. Stor igenkänning på detta. Jag kan dock oftast inte hålla mig. Berättade lite väl tidigt att Sonic 3 (filmen) ska komma. I slutet av året...
Jag orkade vänta i hela 49 minuter haha Jag har gjort samma misstag med Sonic 3. Och Moana 2. Och Inside Out 2. Och Frost 3. Den sistnämnda får jag frågan om i alla fall 1 gång i veckan eller sådär.
Jag gjorde samma sak med Super Mario-filmen, fick höra dagligen om den hade kommit än. Och när jag sa "nej" så sa hon "men vi kan väl gå in och kolla i alla fall? Den kanske har kommit utan att du märkt något?"
._.
Jag orkade vänta i hela 49 minuter haha Jag har gjort samma misstag med Sonic 3. Och Moana 2. Och Inside Out 2. Och Frost 3. Den sistnämnda får jag frågan om i alla fall 1 gång i veckan eller sådär.
Jag gjorde samma sak med Super Mario-filmen, fick höra dagligen om den hade kommit än. Och när jag sa "nej" så sa hon "men vi kan väl gå in och kolla i alla fall? Den kanske har kommit utan att du märkt något?"
._.
Ack ja. Barn...!