Ett nytt Astro Bot-spel har utannonserats

Robot
Ett nytt Astro Bot-spel har utannonserats

Äventyra i över 50 olika världar.

#Astro-bot, #Team-asobi

Medlem
Medlem

Fick gåshud inatt när astro kom, oooooooooomg!

signatur

i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5

Medlem

Underbart! Barnen kommer älska det här.

Medlem

Charmigt! Astro's Playroom var riktigt skoj, så jag ser fram emot att sätta tänderna i en fullfjädrad titel.

signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus | Twitch: Gorrsnus

Medlem

Trodde inte jag skulle bli så taggad på ett nytt Astro bot som jag blev nu. Trots att jag lirat igenom alla inklusive VR-versionen

It's not a lake, it's an ocean

GOTY!

Detta är ren, oförfalskad spelglädje. Vi behöver mer sånt.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Hösten är räddad för grabben

Redaktör
Ponny

Solklart bäst i natt. Alla andra kan gå hem!

signatur

En Bamseponny av folket

Gen
Medlem

Blir ett köp, ser helt magiskt ut!

Skribent

Dopamindosen jag beställde har äntligen levererats.

signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Denna Mario-klon verkar jättebra!

Medlem

Jävlar va fint! Myspys <3

Medlem

Ser fram emot det här något djävulskt! Jag och äldsta grabben lirar det här emellanåt och har alltid roligt Det här är vad Mario skulle varit, här snackar vi riktig spelglädje

Medlem

Astros playroom var förvånande bra så förväntningarna för Astro Bot är höga!

signatur

These are dark times there's no denying. The world has perhaps faced no greater threat than it does today. But I say this to our citizenry. We ever your servants, will continue to defend your liberty and repel the forces that seek to take it from you. Your ministry, remains, strong.

Medlem

Det här blir bra tror jag, känns som ett spel som behövs till PS5.

Medlem

Kul. Nu har SONY 3st tunga plattformsspel-serier: Ratchet & Clank, Astro Bot och om de kan återuppliva Jak & Daxter igen ..

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||

Medlem

Min dotter har spelat Astro sedan hon var 4 år, hon kommer explodera när jag visar detta. Kan dock inte visa det förens det släpps, eftersom barn har 0 tidsuppfattning och hon kommer fråga mig 6 gånger om dagen ifall det har kommit ännu ifall jag visar trailern.

Medlem
Skrivet av Ender:

Hösten är räddad för grabben

Som väntat Sparade på visningen till grabben kom hem, och han satt och vibrerade av glädje när han såg den...oöverträffat

Medlem

Yes plz!!! <3

Medlem

Jäklar vad bra det ser ut!!

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Tim
Medlem
VR?

Är spelet till PSVR?

Medlem

Ser riktigt charmigt ut! Det är bara att hoppas att Sony inser att färgglada plattformare är roliga och börjar göra såna igen med alla sina IP:n som ligger i koma

Medlem

Astro och Monster hunter var ju helt klart behållningen på denna state of play

Avstängd
Skrivet av Tim:

Är spelet till PSVR?

Nej

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skrivet av ClockWise:

Min dotter har spelat Astro sedan hon var 4 år, hon kommer explodera när jag visar detta. Kan dock inte visa det förens det släpps, eftersom barn har 0 tidsuppfattning och hon kommer fråga mig 6 gånger om dagen ifall det har kommit ännu ifall jag visar trailern.

Haha. Stor igenkänning på detta. Jag kan dock oftast inte hålla mig. Berättade lite väl tidigt att Sonic 3 (filmen) ska komma. I slutet av året...

signatur

Medlem

Spelade Astrobot för PS VR 1 och blev totalt knockad i hur välgjort det var.
Sedan det lilla "tech demo" Astrobot som man fick med ps5 som spelade minst lika bra.
Så jag vågar säga redan nu att om Sony förvaltar Astrobot väl så har de en riktig Mario utmanare här.
Det osar samma kvalité i allt från bandesign, bossfighter till den superbt tighta kontrollen som man förväntar sig i Mario spelen.

signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Haha. Stor igenkänning på detta. Jag kan dock oftast inte hålla mig. Berättade lite väl tidigt att Sonic 3 (filmen) ska komma. I slutet av året...

Jag orkade vänta i hela 49 minuter haha Jag har gjort samma misstag med Sonic 3. Och Moana 2. Och Inside Out 2. Och Frost 3. Den sistnämnda får jag frågan om i alla fall 1 gång i veckan eller sådär.

Jag gjorde samma sak med Super Mario-filmen, fick höra dagligen om den hade kommit än. Och när jag sa "nej" så sa hon "men vi kan väl gå in och kolla i alla fall? Den kanske har kommit utan att du märkt något?"

._.

Skrivet av ClockWise:

Jag orkade vänta i hela 49 minuter haha Jag har gjort samma misstag med Sonic 3. Och Moana 2. Och Inside Out 2. Och Frost 3. Den sistnämnda får jag frågan om i alla fall 1 gång i veckan eller sådär.

Jag gjorde samma sak med Super Mario-filmen, fick höra dagligen om den hade kommit än. Och när jag sa "nej" så sa hon "men vi kan väl gå in och kolla i alla fall? Den kanske har kommit utan att du märkt något?"

._.

Ack ja. Barn...!

signatur

Medlem

En mer rättvisande rubrik hade väl varit "Mer än 5% av alla som sett trailern på Youtube har gett den en tumme upp". Inte så överväldigande kanske, men FZ behöver väl också sina klick.

12
Skriv svar