Riktigt sköna inneskor

Medlem
Riktigt sköna inneskor

Jag har ont i ryggen när jag går barfota hemma, och på jobbet där det är väldigt hårt golv. Min sambo köpte ett par skor, då blev jag också sugen så efter 10 år av ryggont bestämde jag mig för att köpa inneskor med dämpning.

Först från ortopedexperten, och sedan happy flopps, skrikgröna sådana. Och det känns så mycket bättre, Happy flopps är riktigt sköna och dämpar smärtan något enormt.

Medlem

Bra tips, ska köpa sådana.

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Det enda riktiga i fotväg:
https://gifflarmerchshop.se/products/barntofflor-one-size-stl... (fanns även i vuxenstorlekar tidigare idag, men de är nu borttagna från webshopen, EDIT: och nu är de tillbaka igen, men slutsålda)

signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Bra tips, ska köpa sådana.

Blev ett par svarta. Det var nedsatt pris plus att jag fick 10 procents rabatt genom att prenumerera på deras nyhetsbrev. 261 kr ink frakt. Känns värt.

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Kan för övrigt tipsa om bra och billiga utetofflor:
https://www.lidl.se/p/tofflor/p10014460

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

De må va sköna för de är ohyggligt fula.
Hade en del problem med fötterna när jag var yngre så inomhus gick jag ofta runt i typ löparskor, tennisskor, eller liknande för att fötterna skulle få rätt stöd och avlastning. Funkade väldigt bra för min del. Morsan såg bara till att sulan var vit och inte var svart för att det inte skulle bli fula fläckar inomhus.
Och då kunde de se någorlunda snygga ut också

Medlem
Skrivet av Freakon:

Blev ett par svarta. Det var nedsatt pris plus att jag fick 10 procents rabatt genom att prenumerera på deras nyhetsbrev. 261 kr ink frakt. Känns värt.

Vad tyckter du om dom?

ZF
Medlem

Rad poisoning +10

Bra att slippa tända belysningen å andra sidan.

Medlem
Skrivet av Siegfried:

Vad tyckter du om dom?

Rolig att du frågar då jag fick dem idag. Har haft på mig dem ett par timmar och det är jätteskönt!

signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar