Då är man ägare av 2st PS Vita

Medlem
Då är man ägare av 2st PS Vita

Bytte till mig en PS Vita med 4gb minneskort och Sly 4 från en Xbox One S med en kontroll.

Jag letade efter egentligen efter Slim varianten, men det kan vara skönt att inte behöva bytta minneskort hela tiden på en maskin. Har 1st 32gb och 2st 16gb sedan innan.

Så nu har jag 2 maskiner.

Nu ska jag bara gå igenom minneskortet så jag kan ladda upp sparfilerna så de inte försvinner när jag måste formatera ett kort för att använda i den nya konsolen.

ZF
Medlem
Skrivet av Siegfried:

men det kan vara skönt att behöva bytta minneskort hela tiden på en maskin.

Nu ska jag bara gå igenom minneskortet så jag kan ladda upp sparfilerna så de inte försvinner när jag måste formatera ett kort för att använda i den nya konsolen.

Ja det är roligt.

Fast det inte ska inte behövas, eller? Någon får rätta om jag minns fel här, men jag är rätt säker på att jag kunde flytta minneskortet mellan PSV och PSTVn och allt hängde med.

Medlem
Skrivet av ZF:

Ja det är roligt.

Fast det inte ska inte behövas, eller? Någon får rätta om jag minns fel här, men jag är rätt säker på att jag kunde flytta minneskortet mellan PSV och PSTVn och allt hängde med.

Ja, det är så jag vill minnas det också

Äger för övrigt också två PS Vita. Hade en vanligt svart först, men tyckte den röda var så snygg att jag importerade en från Japan

Medlem
Skrivet av ZF:

Ja det är roligt.

Det har funkat, men när.man stoppar in ett begagnat minneskort så står det att det behöver formateras. Sen vet jag inte om det behövs om man har samma profil på båda.

Medlem
Skrivet av Broshimitsu:

Ja, det är så jag vill minnas det också

Äger för övrigt också två PS Vita. Hade en vanligt svart först, men tyckte den röda var så snygg att jag importerade en från Japan
https://i.imgur.com/f0iUFaC.png

Det är den som jag helst vill ha, den röda är sjukt snygg. Och så kan man ladda med usb C istället för skit laddaren som följer med Oled.

Medlem

Hade det varit möjligt att koppla den till TV utan större trassel hade det varit en makalöst bra konsoll. Har en själv.

Underskattad och finns riktigt mycket bra spel och på till exempel tradera kan man köpa dem billigt. Frakten är ju bara en pyttedel dessutom då minneskort väger väldigt lite.

3 av 5 i betyg. Med HDMI så skulle den lätt fått en 4:a om Switch är benchmark till 5 av 5 idag.

signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Finfint! Lyckade själv lägga vantarna på en öppnad men oanvänd 3G variant, i höstas, med minneskort!
En av de skönaste handkonsoller jag någonsin spelat på, allt känns bara rätt!

1
Skriv svar