Snabbkollen – Hur mycket överraskar Summer Game Fest- och Xbox-showerna?
Jag håller vanligtvis mina förväntningar i schack och extra så i år. Hoppas på att få se något väldigt oväntat, men räknar inte med det.
Det ryktas om att Square Enix kommer att visa upp nytt.
Det är några år sedan Shield-läckan som listade ff9 remaster och final fantasy tactics remake, är det äntligen dags?
Ohhh FF9 remstar ja tack !!
"Dark Triangle Coffee. Just coffee, nothing else. Have a sip at Night Springs' One and Only Coffee World."
"Join the percolation on June 7th... in Night Springs."
The more I practice, the luckier I get.
Jag undrar om vi får se en första teaser på FromSoftwares nästa spel. Troligen inte då det krockar med Shadow of the Erdtree, men man vet aldrig. The Game Awards är väl ett säkrare kort.
Annars är ju drömmen något om Silksong(som vanligt dom senaste åren).
Köpte mig precis en Series S för att det var billigt och behövde nåt att glo på film från min dator via Plex med, så hade ju varit kul om det kom nåt vettigt spel också. Har scrollat och scrollat genom game pass men det ju typ tre-fyra spel som är intressanta, och de har jag redan.
Köpte mig precis en Series S för att det var billigt och behövde nåt att glo på film från min dator via Plex med, så hade ju varit kul om det kom nåt vettigt spel också. Har scrollat och scrollat genom game pass men det ju typ tre-fyra spel som är intressanta, och de har jag redan.
Är Series S billigare än Chromecasts nu?
Är Series S billigare än Chromecasts nu?
Ignorerar de drygsvar som numera kännertecknar FZ's forum och svarar som en normal människa:
Min 4k chromecast pallade inte med större filmfiler. Stutters som fan.
Så 3 grejor bekräftade hittills till Summer Game Fest:
Kingdom Come Deliverance II trailer
Slitterhead(Keiichiro Toyamas nya, skaparen av Silent Hill och Siren) trailer
Alan Wake 2 DLC trailer
Slitterhead reveal-trailer från 2021, kan bli intressant, ser ganska bonkers ut. Musiken görs även av Akira Yamaoka(Silent Hill) så den lär bli bra åtminstone.