Dragon Age Dreadwolf-gameplay på fredag...? Ryktet går
Vaddå kan släppas i år? det är ju typ bekräftat redan, det går ju redan att kika på deras store sidor både på xbox o ps. Så jag det kommer inom kort! Senast oktober hade jag gissat på.
Store sidorna kom upp nyligen med texten "Full reveal Summer 2024."
https://www.xbox.com/en-US/games/store/dragon-age-dreadwolf/b...
1# FZ Troll
Hoppas det blir bra detta! Har dock inte spelat 3an, hört så blandat om det.
Jo men det va schysst ! Ge det ett försök om du kan hitta det billigt , det brukar säljas för nästan ingenting idag.
Ryktas att "Dragon Age Dreadwolf" inte kommer vara på plats... men att "Dragon Age" kommer vara det. Det har med andra ord förmodligen bytt namn.
Dont you have mobile phones?
Intressant att se i vilken riktning de tagit spelet. Kanske ska damma av tidigare dragon age i väntan på detta.
Rekommenderar det varmt! Körde nyss klart Dragon Age: Origins och håller nu på med Awakening
Hoppas det blir bra detta! Har dock inte spelat 3an, hört så blandat om det.
Skräp, har inget gemensamt med originalets brillianta game play. Känns som en blek remix av wow och dragon age.
Jo men det va schysst ! Ge det ett försök om du kan hitta det billigt , det brukar säljas för nästan ingenting idag.
Skräp, har inget gemensamt med originalets brillianta game play. Känns som en blek remix av wow och dragon age.
Haha verkar minst sagt vara en vattendelare.
Jag antar att du har spelat de andra två spelen, och om du gillade båda så bör du gilla trean också. Tvåan har ju också delade åsikter som du kanske har hört om.
Ryzen 9 5900X | RTX 3070 | 32GB
Jag antar att du har spelat de andra två spelen, och om du gillade båda så bör du gilla trean också. Tvåan har ju också delade åsikter som du kanske har hört om.
all righty, kan ju prova iaf!
Skoja inte haha , lite som när folk pratar om The last of us 2 lol.
Jag är försiktigt nyfiken på detta spel.
Fullkomligt älskade ettan, tvåan var ett magplask och trean var ok. Trean hade dock oturen att släppas jämte Witcher 3 och hamnade därför (för min del) rejält i bakgrunden.
Dock känner jag att Balders Gate 3 har höjt ribban för berättande i RPG-spel och tror inte att Dragon Age 4 kan leva upp till de förväntningarna.