Dragon Age Dreadwolf-gameplay på fredag...? Ryktet går

Robot
Dragon Age Dreadwolf-gameplay på fredag...? Ryktet går
Medlem

Vaddå kan släppas i år? det är ju typ bekräftat redan, det går ju redan att kika på deras store sidor både på xbox o ps. Så jag det kommer inom kort! Senast oktober hade jag gissat på.

Store sidorna kom upp nyligen med texten "Full reveal Summer 2024."

https://www.xbox.com/en-US/games/store/dragon-age-dreadwolf/b...

signatur

1# FZ Troll

Medlem

Det hoppas jag verkligen! Jag är för att se lite gameplay nu!

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Intressant att se i vilken riktning de tagit spelet. Kanske ska damma av tidigare dragon age i väntan på detta.

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |

Medlem

Hoppas det blir bra detta! Har dock inte spelat 3an, hört så blandat om det.

Skrivet av Fluffo:

Jo men det va schysst ! Ge det ett försök om du kan hitta det billigt , det brukar säljas för nästan ingenting idag.

Medlem

Ryktas att "Dragon Age Dreadwolf" inte kommer vara på plats... men att "Dragon Age" kommer vara det. Det har med andra ord förmodligen bytt namn.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Ryktas att "Dragon Age Dreadwolf" inte kommer vara på plats... men att "Dragon Age" kommer vara det. Det har med andra ord förmodligen bytt namn.

Dont you have mobile phones?

Medlem
Skrivet av magma:

Intressant att se i vilken riktning de tagit spelet. Kanske ska damma av tidigare dragon age i väntan på detta.

Rekommenderar det varmt! Körde nyss klart Dragon Age: Origins och håller nu på med Awakening

Medlem
Skrivet av Fluffo:

Skräp, har inget gemensamt med originalets brillianta game play. Känns som en blek remix av wow och dragon age.

Medlem

Total avsaknad av hype, men intressant och se game pmay och se om de gått tillbaka till rötterna eller fortsätter med inquisition skräpet.

Medlem
Skrivet av MiffedStingray0:

Jo men det va schysst ! Ge det ett försök om du kan hitta det billigt , det brukar säljas för nästan ingenting idag.

Skrivet av TheWarlock:

Skräp, har inget gemensamt med originalets brillianta game play. Känns som en blek remix av wow och dragon age.

Haha verkar minst sagt vara en vattendelare.

Dec
Medlem
Skrivet av Fluffo:

Jag antar att du har spelat de andra två spelen, och om du gillade båda så bör du gilla trean också. Tvåan har ju också delade åsikter som du kanske har hört om.

signatur

Ryzen 9 5900X | RTX 3070 | 32GB

Medlem
Skrivet av Dec:

Jag antar att du har spelat de andra två spelen, och om du gillade båda så bör du gilla trean också. Tvåan har ju också delade åsikter som du kanske har hört om.

all righty, kan ju prova iaf!

Skrivet av Fluffo:

Skoja inte haha , lite som när folk pratar om The last of us 2 lol.

Medlem

Bekräftat att det är omdöpt till Dragon age: The Veilguard. Mer info 11 juni.

Medlem

Jag är försiktigt nyfiken på detta spel.

Fullkomligt älskade ettan, tvåan var ett magplask och trean var ok. Trean hade dock oturen att släppas jämte Witcher 3 och hamnade därför (för min del) rejält i bakgrunden.

Dock känner jag att Balders Gate 3 har höjt ribban för berättande i RPG-spel och tror inte att Dragon Age 4 kan leva upp till de förväntningarna.

1
Skriv svar