Tips på roligt skjutar spel Coop

Medlem
Tips på roligt skjutar spel Coop

Hej alla på FZ! Jag vill ha tips på roligt pang pang spel som går att spela tillsammans med en polare. Vi har kört en del Division 2 och spelat igenom några Far Cry spel. Vi gillar att kunna köra uppdrag, men även open world spel. Gärna spela igenom spelen i både story mode och lite online (skjuta, dö och respawn). Vi behöver något nytt nu.

Medlem

Dead Island 1-2
Dying light 1-2
Borderlands
Tiny Tina's Wonderland
Helldivers 2
Ghost Recon Wildlands
Hunt: Showdown

Några av dessa kanske kan vara något?

Medlem

Left for Dead 2, jag spelade bara det och enbart det i 3 års tid, och jag tänker aldrig berätta för någon hur många timmar jag har lagt ner på det. Ettan kan man strunta i eftersom att alla banor och karaktärer är importerade in i L4D2.

Killing Floor, tycker ettan är från 2009 är go och spelar det fortfarande ibland. Tvåan är inte dum heller och grafiken är så klart bättre, men jag har inte spelat det på länge så jag vet inte hur det har utvecklats.

Warhammer: Vermintide 2 - Slakta råttor med tillhyggen med en kompis eller tre.

Releasehästryttare

Kör Deep rock galactic!

Ny säsong börjar nu på torsdag!

KoP
Medlem

Journey to the Savage Planet. Kul coop ihop med en polare.

Medlem

Army of Two
Resident Evil 5

Medlem

Sven coop 😁

signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Remnant 2 tycker jag var kul att spela igenom. Sen har jag fastnat för Back4Blood, tycker det är bättre än Left for Dead faktiskt!

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Operation Flashpoint Red River

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Oj vad mycket att välja på! Riktigt stort tack för alla tips. Nu har vi att göra.

Medlem

The Ascent. Cyberpunk shooter.

Medlem

Borderlands 1,2,3, pre-sequel
Vermintide 1,2
Darktide
Shadow warrior 2

1
Skriv svar