"Choo, choo!" Indiana Jones and the Great Circle får story- och nazi-tung trailer

Robot
"Choo, choo!" Indiana Jones and the Great Circle får story- och nazi-tung trailer

Men... fortfarande inget skarpt datum.

#indiana-jones, #the-great-circle

Medlem

Ja, det känns verkligen som de lyckats med rätt känsla med story och karaktärer. Eftersom de inte ger oss något datum så verkar det vara en sen release. Kanske något att avsluta spelåret med?

Medlem

Jag skulle gärna vilja ha lite längre gameplay än dessa 3-sekundersklipp för att kunna bilda en uppfattning.

Medlem

Det är på gränsen till kalkon. Vissa försöker intala sig att det här är häftigt pga namnet Indiana Jones, men det ser makalöst stelt och klumpigt ut.

signatur

Memento Mori

NuZ
Testpilot
Skrivet av Slimebeast:

Det är på gränsen till kalkon. Vissa försöker intala sig att det här är häftigt pga namnet Indiana Jones, men det ser makalöst stelt och klumpigt ut.

Är ju Mashine Games som gör det så lär väl vara som Wolfenstein. Stel första person är ju Amnesia spelen, så de brukar jag jämföra med om man undrar stelt eller inte Har höga förväntningar på detta då jag är ”Indy fan” men tror filmer och böcker är bättre än spel, men alltid roligt att spela också. De gamla spelen är ju skitbra!

signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Det var en väldigt konstig trailer. Så stela rörelser. Kunde dom inte fått lite mer smidigt so Uncharted?

signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Där steg min hypemätare. Gamla hederliga "Indiana Jones" känslan från dom första filmerna hade dom fått till.

signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Det lilla man fick se av faktiskt gameplay såg väldigt styltigt ut. Fortfarande gameplay längre än någon sekund här och där, stor röd flagg på det.

Medlem

Storymässigt ser det intressant ut, humorn med glimten i ögat finns också där. Dock ser gameplayet lite mossigt ut. Tror det är kalas till game pass men inget spel som är värt 70$. Ser ut som ett typiskt 2-3/5-spel, roligt för en genomspelning men inget att minnas efteråt.

Medlem

Tycker det ser otroligt styltigt ut... kan inte sätta fingret på vad det är dock.
Allt ifrån ansiktsanimationerna till hur de rör sig, det ser mediokert ut på något vis.

Hade också hoppats på mer gameplay än en upprepning på det vi fick se i den första trailern.

ZF
Medlem

Klart det blir styltigt med mo-cap. Harrison Ford är typ 70 nu liksom. : i

Gissar att de klippt ihop saker från varierande stadier i utvecklingen också. Det såg väldigt blandat ut. En del fult, en del snyggt.

Medlem

Det är ju helt uppenbart ett mellanbudgetspel vilket jag hoppas prislappen reflekterar. Vill så gärna gilla detta, men jag vet att jag kommer irritera mig som fan på att huvudpersonen bara ser ut som Harrison Ford 20% av tiden.

Medlem

Känslan är där. Lite mer gameplay bara så får vi se

signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Tycker definitivt Machinegames lyckats hitta den rätta Indiana Jones-känslan!

Skrivet av ZF:

Harrison Ford är typ 70 nu liksom. : i

82 i juli. Rätt galet faktiskt.

signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Tyckte spelet kändes stelt och som om det bara är ett Wolfenstein med Indiana Jones skin.
Kommer behövas fler gameplay trailers för att jag själv ska bli intresserad.

Wow, wow, wow!

Gillade absolut vad jag såg. Man tycker verkligen man har fångat känslan av Indiana Jones.

Sen får vi väl se hur kul det är med piskande i första personsvyn. Sen var ju, i mitt tycke, Wolfenstein 2 och framåt väldigt rätt "cringe" när det kom till humorn. Fick lite flashbacks när nazi-herren börjande monolog:a där.

Hoppas på det bästa i alla fall.

signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Avstängd

Faaan va stelt och långsamt allt ser ut.

Medlem

Håller med om att de har verkligen lyckats fånga känslan från filmerna. Vissa ansiktsuttryck och rörelser kände man igen direkt. Väldigt gediget arbete.

Medlem
Skrivet av Tassel:

Där steg min hypemätare. Gamla hederliga "Indiana Jones" känslan från dom första filmerna hade dom fått till.

Håller med, såg och kändes riktigt bra ut. Det åkte in på min wishlist på Steam. Gillar boxningsfighterna. Att göra knepiga nazister att slåss mot kan de sen tidigare.

Medlem
Skrivet av ZF:

Klart det blir styltigt med mo-cap. Harrison Ford är typ 70 nu liksom. : i

Gissar att de klippt ihop saker från varierande stadier i utvecklingen också. Det såg väldigt blandat ut. En del fult, en del snyggt.

Han e närmare 81år men tyckte grafiken var riktigt fin. Kommer bli köttigt o lira detta på en ps 5 pro nästa år

Wow tycker det ser kalasbra ut. Alla som tycker det är långsamma rörelser borde se om Indiana filmerna och särskilt action sekvenserna

signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av McRaoul:

Faaan va stelt och långsamt allt ser ut.

Ja för en fornite spelare ja.

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Du igen. Du klagar på ALLA spel.

Avstängd
Skrivet av Guld:

Ja för en fornite spelare ja.

Haha ja det är mycket möjligt. Ultrasnabbt för en Ms-Röj Enjoyer.

Avstängd
Skrivet av Guld:

Du igen. Du klagar på ALLA spel.

Han kanske är kräsen, måste man gilla ”ALLA” spel?

1
Skriv svar