"Choo, choo!" Indiana Jones and the Great Circle får story- och nazi-tung trailer
Det är på gränsen till kalkon. Vissa försöker intala sig att det här är häftigt pga namnet Indiana Jones, men det ser makalöst stelt och klumpigt ut.
Är ju Mashine Games som gör det så lär väl vara som Wolfenstein. Stel första person är ju Amnesia spelen, så de brukar jag jämföra med om man undrar stelt eller inte Har höga förväntningar på detta då jag är ”Indy fan” men tror filmer och böcker är bättre än spel, men alltid roligt att spela också. De gamla spelen är ju skitbra!
🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”
”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”
Tycker definitivt Machinegames lyckats hitta den rätta Indiana Jones-känslan!
Harrison Ford är typ 70 nu liksom. : i
82 i juli. Rätt galet faktiskt.
Cptn BaseballBatBoy!
Wow, wow, wow!
Gillade absolut vad jag såg. Man tycker verkligen man har fångat känslan av Indiana Jones.
Sen får vi väl se hur kul det är med piskande i första personsvyn. Sen var ju, i mitt tycke, Wolfenstein 2 och framåt väldigt rätt "cringe" när det kom till humorn. Fick lite flashbacks när nazi-herren börjande monolog:a där.
Hoppas på det bästa i alla fall.
Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.
Där steg min hypemätare. Gamla hederliga "Indiana Jones" känslan från dom första filmerna hade dom fått till.
Håller med, såg och kändes riktigt bra ut. Det åkte in på min wishlist på Steam. Gillar boxningsfighterna. Att göra knepiga nazister att slåss mot kan de sen tidigare.
Klart det blir styltigt med mo-cap. Harrison Ford är typ 70 nu liksom. : i
Gissar att de klippt ihop saker från varierande stadier i utvecklingen också. Det såg väldigt blandat ut. En del fult, en del snyggt.
Han e närmare 81år men tyckte grafiken var riktigt fin. Kommer bli köttigt o lira detta på en ps 5 pro nästa år
Faaan va stelt och långsamt allt ser ut.
Ja för en fornite spelare ja.
Det är på gränsen till kalkon. Vissa försöker intala sig att det här är häftigt pga namnet Indiana Jones, men det ser makalöst stelt och klumpigt ut.
Du igen. Du klagar på ALLA spel.
Ja för en fornite spelare ja.
Haha ja det är mycket möjligt. Ultrasnabbt för en Ms-Röj Enjoyer.
Du igen. Du klagar på ALLA spel.
Han kanske är kräsen, måste man gilla ”ALLA” spel?