Kolla in blodiga Diablo 4: Vessel of Hatred-trailern

Robot
Kolla in blodiga Diablo 4: Vessel of Hatred-trailern
Medlem

Blizzard cinematics fortfarande otroligt bra

Gissar de kommer lägga in någon sorts matchmaking med expansion så man kan spela med andra lättare.

Medlem

Fan vad schysst alltså! Svinbra spel blir svinbraare.
Blir att avsätta ett gäng dagar kring det vid release då. Perfekt med höst också.

Medlem

ny klass hade ju varit najs.

signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* MSI X670E Tomahawk* Amd 7800X3D * 32GB G-Skill DDR5 6000Mhz/32* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

Ja det kommer ju en ny klass

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

Precis, Spiritborn.

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

Spiritborn är den nya klassen.

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

Dom kommer att visa gameplay den 18 Juli.

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Även de som är mest kritiska mot Blizzard måste ändå medge att det här med cinematics kan de vara bäst i klassen på. Hade de gjort trailern till My name is Mayo 3 (eller vad det nu är uppe i) så hade jag varit hypad. Det ser extremt bra ut men D4 har sina brister, gameplaymässigt så är det ett bra spel dock. Det är kul att spela igenom storyn men endgame saknades vid release och det drog ner spelet något för min del. Det var lagom komplext för min del då jag inte gillar för många system (Ja, Path of Exile jag menar dig). Får de bara till ett vettigt endgame så kommer jag lockas tillbaka. Jag har ändå spelat drygt 130 timmar D4 och känner mig rätt klar med basspelet.

Medlem
Skrivet av Joewson:

Även de som är mest kritiska mot Blizzard måste ändå medge att det här med cinematics kan de vara bäst i klassen på. Hade de gjort trailern till My name is Mayo 3 (eller vad det nu är uppe i) så hade jag varit hypad. Det ser extremt bra ut men D4 har sina brister, gameplaymässigt så är det ett bra spel dock. Det är kul att spela igenom storyn men endgame saknades vid release och det drog ner spelet något för min del. Det var lagom komplext för min del då jag inte gillar för många system (Ja, Path of Exile jag menar dig). Får de bara till ett vettigt endgame så kommer jag lockas tillbaka. Jag har ändå spelat drygt 130 timmar D4 och känner mig rätt klar med basspelet.

Så du har inte prövat det nya endagame de lagt till över de 4 säsonger som varit nu?

Jag har inte heller provat, men nyfiken då jag ser/hör om det på youtube, samt att dom gjort stora förändringar i hur gear och loot fungerar.

Medlem

Redan nu har man fått en pet som plockar guld och material.

Medlem

en cinematic och massa shop items, folk bara kastar pengarna i sjön direkt

kattungar .. vingar? pit aka grifts? komigen det är d3 reskin xD fast med ingame shop

Medlem
Skrivet av Zerox_no1:

Redan nu har man fått en pet som plockar guld och material.

mjo, men de är väl bra?

Medlem

Säga vad man vill Blizzard är konstant kings på trailers, Redan på Diablo I tiden dräglade man. Första WoW trailern någon?

Hur som är lite peppad på denna expansionen, Tycker ändå D4 har tagit stora kliv sedan release.

Finns en del end content nu skulle dock rekomendera folk att spela season och inte eternal realm. Sen finns det givetvis en del att jobba på för dom men tror dom löser det. Snurrar ju rykten om raids mm.

Medlem

Intressant att se hur den nya klassen är.

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Synd att spelet är så groteskt tråkigt. Spelade till level 58 vid release och insåg att syrrans gubbe gjorde mer skada med trash gear. Stängde ner och har inte rört D4 fören nu i helgen. Spelade hela helgen och insåg hur majestätiskt tråkigt spelet fortfarande är med sitt rating-system. Så länge rating-systemet på items bevaras så kommer Diablo aldrig bli sig likt igen!

Medlem

Direkt efter att ha sett en trailer som denna så kan jag känna att Blizzard hade gjort rätt i att helt bygga om sig till en filmstudio istället för spelstudio som satsar allt på att göra filmer på sina gamla spel.

Medlem

Nånting som Blizzard alltid varit väldigt duktiga på är dessa Cinematic Trailers. Vilken känsla! Jag trodde aldrig jag skulle bli sugen på Diablo 4 igen, men det blir man ju trots allt lite av denna

Medlem

Hade kanske orkat se hela trailern om huvudkaraktären vore trevlig att se på.

Medlem
Skrivet av Korvspad:

Medlem
Skrivet av Korvspad:

Medlem

€ 39.99 för stand alone edition...det kommer inte att hända på ett tag, om någonsin.

Medlem
Skrivet av Ender:

€ 39.99 för stand alone edition...det kommer inte att hända på ett tag, om någonsin.

Det är väl ganska standard för en expansion?

Medlem

Paladin i säsong 6 ryktas det om också.

signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* MSI X670E Tomahawk* Amd 7800X3D * 32GB G-Skill DDR5 6000Mhz/32* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

1
Skriv svar