Kolla in blodiga Diablo 4: Vessel of Hatred-trailern
ny klass hade ju varit najs.
Ja det kommer ju en ny klass
Precis, Spiritborn.
Spiritborn är den nya klassen.
Dom kommer att visa gameplay den 18 Juli.
-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-
Även de som är mest kritiska mot Blizzard måste ändå medge att det här med cinematics kan de vara bäst i klassen på. Hade de gjort trailern till My name is Mayo 3 (eller vad det nu är uppe i) så hade jag varit hypad. Det ser extremt bra ut men D4 har sina brister, gameplaymässigt så är det ett bra spel dock. Det är kul att spela igenom storyn men endgame saknades vid release och det drog ner spelet något för min del. Det var lagom komplext för min del då jag inte gillar för många system (Ja, Path of Exile jag menar dig). Får de bara till ett vettigt endgame så kommer jag lockas tillbaka. Jag har ändå spelat drygt 130 timmar D4 och känner mig rätt klar med basspelet.
Även de som är mest kritiska mot Blizzard måste ändå medge att det här med cinematics kan de vara bäst i klassen på. Hade de gjort trailern till My name is Mayo 3 (eller vad det nu är uppe i) så hade jag varit hypad. Det ser extremt bra ut men D4 har sina brister, gameplaymässigt så är det ett bra spel dock. Det är kul att spela igenom storyn men endgame saknades vid release och det drog ner spelet något för min del. Det var lagom komplext för min del då jag inte gillar för många system (Ja, Path of Exile jag menar dig). Får de bara till ett vettigt endgame så kommer jag lockas tillbaka. Jag har ändå spelat drygt 130 timmar D4 och känner mig rätt klar med basspelet.
Så du har inte prövat det nya endagame de lagt till över de 4 säsonger som varit nu?
Jag har inte heller provat, men nyfiken då jag ser/hör om det på youtube, samt att dom gjort stora förändringar i hur gear och loot fungerar.
Redan nu har man fått en pet som plockar guld och material.
mjo, men de är väl bra?
Säga vad man vill Blizzard är konstant kings på trailers, Redan på Diablo I tiden dräglade man. Första WoW trailern någon?
Hur som är lite peppad på denna expansionen, Tycker ändå D4 har tagit stora kliv sedan release.
Finns en del end content nu skulle dock rekomendera folk att spela season och inte eternal realm. Sen finns det givetvis en del att jobba på för dom men tror dom löser det. Snurrar ju rykten om raids mm.
Synd att spelet är så groteskt tråkigt. Spelade till level 58 vid release och insåg att syrrans gubbe gjorde mer skada med trash gear. Stängde ner och har inte rört D4 fören nu i helgen. Spelade hela helgen och insåg hur majestätiskt tråkigt spelet fortfarande är med sitt rating-system. Så länge rating-systemet på items bevaras så kommer Diablo aldrig bli sig likt igen!
Hade kanske orkat se hela trailern om huvudkaraktären vore trevlig att se på.

Hade kanske orkat se hela trailern om huvudkaraktären vore trevlig att se på.

€ 39.99 för stand alone edition...det kommer inte att hända på ett tag, om någonsin.
Det är väl ganska standard för en expansion?