Näpp, CoD: Black Ops 6 kräver inte 308 GB lagring
Undrar om det blir någon typ av positiv PR för dem när de vet att enkel spelmedia tar första chans till negativ nyhet från ett rykte och springer med det. Det blir mer snack om spelet, även om det verkar negativt för den oinsatte. Sedan i bästa fall en extra nyhet för att spelsidan pudlar.
Undrar om det blir någon typ av positiv PR för dem när de vet att enkel spelmedia tar första chans till negativ nyhet från ett rykte och springer med det. Det blir mer snack om spelet, även om det verkar negativt för den oinsatte. Sedan i bästa fall en extra nyhet för att spelsidan pudlar.
"All uppmärksamhet är bra uppmärksamhet", typ? Mja, jag har svårt att se att det är en taktik. Men visst, folk som köper CoD lär ju inte avskräckas av såna här grejer.
"All uppmärksamhet är bra uppmärksamhet", typ? Mja, jag har svårt att se att det är en taktik. Men visst, folk som köper CoD lär ju inte avskräckas av såna här grejer.
Ja eller de vet väl att man kan avinstallera kampanj och multiplayer med mer till olika spel när man är klar med dem.
Jag tycker helt klart att utrymmesbrist är ett problem. Men de löser det bra när man kan välja vad man har på hårddisken. Som kommande kampanj som ryktas ligga på runt 70,men vi får se.
Jag tror att det kommer omarbetas ganska så ordentligt. Jag tror att det kommer bli typ en launcher för CoD. Och att du kommer att få välja. Kampanj eller MP. Alternativ båda två.
Fast så fungerar det ju nu?
Fast så fungerar det ju nu?
Bra. För 300gb är nog för både kampanjen och mp. Själv spelar jag bara kampanjen i CoD.
Bra. För 300gb är nog för både kampanjen och mp. Själv spelar jag bara kampanjen i CoD.
Jag har kört mer multi än kampanj men nu inför blops 6 springer jag igenom MW2 och mw3. För att sen avinstallera.
Det är så det är. Runt 2021 eller så började jag få val vilken/vilka delar jag vill installera av CoD för att slippa tanka ner hela.
Har inte spelat på över 2 år och hade valet redan då.
Så det är inget nytt och vet inte varför folk tror att detta är på 300GB när även äldre är det om man tittar på dem på samma sätt.
R7 5800X3D | 6950XT Red Devil | 32GB DDR4 | 34" UW QD-OLED 34M2C6500 + 27" 1440p
Never underestimate the power of stupid people in large groups!