Ghost recon break point/wildlands liknade spel

Medlem
Ghost recon break point/wildlands liknade spel

Hej på er!

Jag undrar om ni har några rekommendationer på spel som liknar Ghost recon break point/wildlands ?

Det jag letar efter är open World tactical shooters som gärna får ha riktigt fin grafik.

Tack på förhand! 🎮

Medlem

Hmm, det vimlar av denna typen av spel idag. Kvalitén verkar variera, men en sak har de alla gemensamt, de ser ofta väldigt "bra" ut.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ja, det var ju konstigt skrivet, för nu hittar jag så klart inget...

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ja det är jag väldigt sugen på. Men vad jag har förstått så är det en hel del buggar i spelet ensålänge. Men kanske värt att skaffa sig en egen uppfattning!

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Ja, det var ju konstigt skrivet, för nu hittar jag så klart inget...

Hehe. Nej precis som du säger. Det finns en hel del sånna spel. Men vilka är bra?

Medlem

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain är väl lite åt det hållet vill jag minnas? Länge sen jag spelade det dock. Har för mig att det är en öppen spelvärld?

Annars valfritt Just Cause (som KAN spelas som en tactical shooter, meeeeeeen)

Avstängd

Jag skulle säga the Division 2 + Div 1. Mestadels i stadsmiljö dock.

signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av alias:

Jag skulle säga the Division 2 + Div 1. Mestadels i stadsmiljö dock.

Bra tips. Jag har många timmar i båda dom spelen! 🙂

Var några år sen sist jag spelade 2an. Kanske värt att testa igen

Medlem
Skrivet av Renfis:

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain är väl lite åt det hållet vill jag minnas? Länge sen jag spelade det dock. Har för mig att det är en öppen spelvärld?

Annars valfritt Just Cause (som KAN spelas som en tactical shooter, meeeeeeen)

Phantom Pain var så jävla konstigt. Om man inte spelat andra spel i serien händer saker som inte har någon som helst logik som explosioner och brinnande personer som försöker döda dig. Från ingenstans.

signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Oxid:

Ja det är jag väldigt sugen på. Men vad jag har förstått så är det en hel del buggar i spelet ensålänge. Men kanske värt att skaffa sig en egen uppfattning!

Föreslår att vänta lite på Gray Zone. Jag har kört typ 15h.
Bra grund imo, men just nu är det server-delay/server-strul som fan och det gör att AI blir odödliga ibland och hitreg är lite konstig.

Avstängd
Skrivet av Oxid:

Bra tips. Jag har många timmar i båda dom spelen! 🙂

Var några år sen sist jag spelade 2an. Kanske värt att testa igen

Absolut, speciellt om det var flera år sedan, mycket har ändrats. En del tycker till det sämre men jag håller inte med om det. Väldigt mycket nytt content har tillkommit och nya mekaniker. Kommer även en ny DLC i början på 2025. Finns oerhört mycket att göra om man inte spelat på några år.

signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av alias:

Absolut, speciellt om det var flera år sedan, mycket har ändrats. En del tycker till det sämre men jag håller inte med om det. Väldigt mycket nytt content har tillkommit och nya mekaniker. Kommer även en ny DLC i början på 2025. Finns oerhört mycket att göra om man inte spelat på några år.

Okej! Kul måste nog testa det igen 😃

Medlem
Skrivet av HiRoller:

Föreslår att vänta lite på Gray Zone. Jag har kört typ 15h.
Bra grund imo, men just nu är det server-delay/server-strul som fan och det gör att AI blir odödliga ibland och hitreg är lite konstig.

Tack för tipset

Medlem

Oh, det vill jag också veta. Vad man ska spela fram tills nästa spel i serien kommer, som det ryktas om. Men det lär väl dröja, dom pratade ju inget om sånt på Ubisoft Forward. (Förstår inte ens varför dom hade den showen, den gav ju inte ett jota.)

1
Skriv svar