Spana in 18 minuters gameplay från Life is Strange: Double Exposure

Robot
Spana in 18 minuters gameplay från Life is Strange: Double Exposure

Max Caulfield ska återigen mixtra med tiden.

#Deck-nine, #Life-is-strange-double-exposure

Medlem

När det kommer till den här typen av storytunga spel så vill jag inte titta. Revealen gjorde mig tillräckligt nyfiken och jag är supertaggad, men nu vill jag inte veta något mer förrän jag får uppleva det själv. Så känner åtminstone jag!

signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Redaktör
Ponny
Skrivet av smuts:

När det kommer till den här typen av storytunga spel så vill jag inte titta. Revealen gjorde mig tillräckligt nyfiken och jag är supertaggad, men nu vill jag inte veta något mer förrän jag får uppleva det själv. Så känner åtminstone jag!

Håller med dig till fullo. En trailer räcker. Max Caulfield-comeback räcker för mig. Det kommer bli känslosamt.

signatur

En Bamseponny av folket

Fragtjuv
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Håller med dig till fullo. En trailer räcker. Max Caulfield-comeback räcker för mig. Det kommer bli känslosamt.

Ni som har spelat första spelet.

Vilket slut tror ni Max lever i i uppföljaren? Gissar att man kommer kunna besöka båda parallella världarna?

signatur

AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6

Medlem
Skrivet av Joe Swallows:

Vilket slut tror ni Max lever i i uppföljaren? Gissar att man kommer kunna besöka båda parallella världarna?

De har sagt att inget av sluten är canon. Som jag förstått det kommer det vara någon slags "så här valde jag i föregångaren"-scen, och att det kan påverka vissa dialoger i uppföljaren.

Kanske är det så att de två tidslinjerna i Double Exposure är knutna till de två sluten?

Medlem

Höstens hetaste spel. Kul att det blir Deck Nine igen.

Skrivet av Joe Swallows:

Har inte sett trailern eftersom 18 min gameplay känns för mycket men av det jag har läst så verkar det som att Deck Nine inte kommer att välja så troligen kommer båda världarna existera.

KoP
Medlem

Förstår verkligen inte varför dom släpper såna här långa gameplay videos till vissa spel.

Nu behöver man ju absolut inte titta om det är ett spel man verkligen är intresserad utav men känns ju dumt att spoila.

Medlem
Skrivet av KoP:

Förstår verkligen inte varför dom släpper såna här långa gameplay videos till vissa spel.

Nu behöver man ju absolut inte titta om det är ett spel man verkligen är intresserad utav men känns ju dumt att spoila.

Jag har tur. Jag registrerar inte "spoilers" i min hjärna om jag inte upplever dom själv. Kan bli spoilad på vad som helst "ohh denna karaktär dör" Då tänker jag. Låt oss se vad som händer! Varför kommer denna dö. Intressant! Jag bryr väldigt lite om spoilers när jag inte direkt upplever dom själv.

Vissa är mer känsliga. Känner många som blir rent av förbannade bara man försöker ge "gameplay" tips t.ex "Du kan göra parrys med svärdet på L1 i Sekiro" Och vissa blir sjukt förbannade bara man ger dom gameplay tips. Folk är olika bara.

signatur

Den som vet vet.

Medlem

Har längtat efter ett nytt Life is Strange spel! Ser även fram emot detta spel som kändes i samma anda:

1
Skriv svar