Jurassic Park: Survival inkluderar både bekanta och nya platser på Isla Nublar

Robot
Jurassic Park: Survival inkluderar både bekanta och nya platser på Isla Nublar

Och vi verkar även få stöta på nya dinosaurier.

#Jurassic-park-survival, #Saber-interactive

Medlem

Saber ska tydligen även arbeta på ett nytt Turok enligt en läcka.

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

kan rekommendera Jurassic Park: The Game från 2011.
Telltale, och det utspelar sig paralellt med första filmen.

signatur

Av nördar. För nördar.
spelhistoriepodden.se

Medlem

Ett av spelen jag ser fram mest emot nästa år.

Medlem

Älskar dinospel, och detta verkar extra intressant

signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Enda sedan jag spelade Trespasser till PC så har jag längtat efter något likande spel som gav mig den känslan av utforskande och utsatthet. Bra dino-spel växer tyvärr inte på träd så detta är extra intressant. Håller nere förväntningarna tills det faktiskt släpps dock.

Medlem
Skrivet av Phyrino:

GIllade också detta. Bra story och coola set pieces. Men gameplay var inget höjdare tyvärr.

Medlem
Skrivet av Phyrino:

Vart får jag tag på det? Hitta inte på Steam, gog, PSStore eller Xbox Store :/

Medlem
Skrivet av Rhymst:

Det togs bort för ett bra tag sedan, minns inte exakt varför längre. Hursomhaver borde du kunna köpa en nyckel via nyckelsajt. Testa allkeyshop som listar billigaste alternativen. Så gjorde jag med det spelet iaf, det är samma ”gameplay” som tell tales walking dead serie. Inte bästa nånsin men inte så dåligt som recensionerna antydde, enligt min mening iaf. Borde vara snorbilligt med steamnyckel.

Medlem
Skrivet av Rhymst:

Jag har det på Steam...

fan..
det låg på Steam. Borttaget av utgivaren.
Jurassic Park: The Game

ska se om man kan köpa det någon annan stans

EDIT:
Efter att TellTale konkade så säljs inte spelet längre alls.
Man kan köpa det på vissa nyckel butiker, sök bara efter "key" så hittar du det snart.
Tyvärr verkar det säljas till (minst) fullpris eftersom det inte går att köpa på annat sätt.

hittade det på nån abandonware sida också, men vet inte vad FZ säger om att länka till sådant. Det är ju lite av en gråzon nu när man inte kan köpa spelet längre.

signatur

Av nördar. För nördar.
spelhistoriepodden.se

Medlem
Skrivet av addman:

Det togs bort för ett bra tag sedan, minns inte exakt varför längre. Hursomhaver borde du kunna köpa en nyckel via nyckelsajt. Testa allkeyshop som listar billigaste alternativen. Så gjorde jag med det spelet iaf, det är samma ”gameplay” som tell tales walking dead serie. Inte bästa nånsin men inte så dåligt som recensionerna antydde, enligt min mening iaf. Borde vara snorbilligt med steamnyckel.

Skrivet av Phyrino:

Jag har det på Steam...

fan..
det låg på Steam. Borttaget av utgivaren.
Jurassic Park: The Game

ska se om man kan köpa det någon annan stans

EDIT:
Efter att TellTale konkade så säljs inte spelet längre alls.
Man kan köpa det på vissa nyckel butiker, sök bara efter "key" så hittar du det snart.
Tyvärr verkar det säljas till (minst) fullpris eftersom det inte går att köpa på annat sätt.

hittade det på nån abandonware sida också, men vet inte vad FZ säger om att länka till sådant. Det är ju lite av en gråzon nu när man inte kan köpa spelet längre.

Älskar Telltale Walking Dead säsong 1 och 2 vet inte varför jag har missat detta(?) Ska kolla upp om det går att hitta hade ju varit smutt att få det att funka på Steam Decken till semestern. Tack för tips!

1
Skriv svar