Jurassic Park: Survival inkluderar både bekanta och nya platser på Isla Nublar
kan rekommendera Jurassic Park: The Game från 2011.
Telltale, och det utspelar sig paralellt med första filmen.
GIllade också detta. Bra story och coola set pieces. Men gameplay var inget höjdare tyvärr.
Vart får jag tag på det? Hitta inte på Steam, gog, PSStore eller Xbox Store :/
Det togs bort för ett bra tag sedan, minns inte exakt varför längre. Hursomhaver borde du kunna köpa en nyckel via nyckelsajt. Testa allkeyshop som listar billigaste alternativen. Så gjorde jag med det spelet iaf, det är samma ”gameplay” som tell tales walking dead serie. Inte bästa nånsin men inte så dåligt som recensionerna antydde, enligt min mening iaf. Borde vara snorbilligt med steamnyckel.
Jag har det på Steam...
fan..
det låg på Steam. Borttaget av utgivaren.
Jurassic Park: The Game
ska se om man kan köpa det någon annan stans
EDIT:
Efter att TellTale konkade så säljs inte spelet längre alls.
Man kan köpa det på vissa nyckel butiker, sök bara efter "key" så hittar du det snart.
Tyvärr verkar det säljas till (minst) fullpris eftersom det inte går att köpa på annat sätt.
hittade det på nån abandonware sida också, men vet inte vad FZ säger om att länka till sådant. Det är ju lite av en gråzon nu när man inte kan köpa spelet längre.
Det togs bort för ett bra tag sedan, minns inte exakt varför längre. Hursomhaver borde du kunna köpa en nyckel via nyckelsajt. Testa allkeyshop som listar billigaste alternativen. Så gjorde jag med det spelet iaf, det är samma ”gameplay” som tell tales walking dead serie. Inte bästa nånsin men inte så dåligt som recensionerna antydde, enligt min mening iaf. Borde vara snorbilligt med steamnyckel.
Jag har det på Steam...
fan..
det låg på Steam. Borttaget av utgivaren.
Jurassic Park: The Game
ska se om man kan köpa det någon annan stans
EDIT:
Efter att TellTale konkade så säljs inte spelet längre alls.
Man kan köpa det på vissa nyckel butiker, sök bara efter "key" så hittar du det snart.
Tyvärr verkar det säljas till (minst) fullpris eftersom det inte går att köpa på annat sätt.
hittade det på nån abandonware sida också, men vet inte vad FZ säger om att länka till sådant. Det är ju lite av en gråzon nu när man inte kan köpa spelet längre.
Älskar Telltale Walking Dead säsong 1 och 2 vet inte varför jag har missat detta(?) Ska kolla upp om det går att hitta hade ju varit smutt att få det att funka på Steam Decken till semestern. Tack för tips!