Nya Fallout kommer inte stressas fram
Mothugg? Av folk som bara gnäller på Bethesda så fort de får en chans. Läs tråden, det är nästan bara negativa kommentarer av folk som uppenbart inte gillar BGS. Det jag ser är inte mothugg, det är småbarn som är livrädda för mothugg och försvarar sin uppenbart svaga position. Jag kallar inte folk saker utan att ha blivit det själv.
Läste du ens Göteborgarens inlägg? Väx upp själv.
EDIT: Hans påhopp och nedsättande ton är nu borttaget, men en sa är klar - jag anfaller inte folk utan att ha blivit anfallen själv.
Det gnälls på allt, över precis allt på nätet. Bethesda är inget undantag. Vakna till lite och se hur det är. Tror du ditt motgnäll hjälper, eller föder det trollen? du beter dig själv som ett troll som gnäller. Väx upp igen.
Anfall hur mycket du vill. föd på bara.
Det gnälls på allt, över precis allt på nätet. Bethesda är inget undantag. Vakna till lite och se hur det är. Tror du ditt motgnäll hjälper, eller föder det trollen? du beter dig själv som ett troll som gnäller. Väx upp igen.
Du verkar inte leva som du lär ☺️
Gnället ser mer ut att vara organiserat. Det förekom ett drev mot t.ex. Starfield tidigare att rösta ner spelet innan det var släppt, sen kan man undra över det konstanta gnällandet på forum så fort det skrivs om BGS på forum. Det känns mer som en rysk påverkansoperation än några få "missnöjda" spelare. Jag gissar Sony fanbois folk som blev sura över att StarField inte släpptes på PS plattformen.
För övrigt kan du ta din åsikt om att växa upp och placera den på ett ställe där solen inte lyser.
Mitt inlägg är kvar, till skillnad på personen som gjorde personangrepp och kallade mig för "snowflake" och "barn" vilket var ett uppenbart försök till en patetisk härskarteknik. Det talar tydligt om vad FZ tycker. De håller inte med mig via automatik, men det viktiga är - de håller inte med dig heller, eller personen som gjorde ett personangrepp mot mig.
Troll brukar ofta kalla andra för troll. Jag kommunicerade att personen jag svarade till tycket att han skulle bestämma över vad jag skulle ha för åsikt (vilket är patetiskt), och sen började personen ovan att gnälla över att jag inte accepterade att bli styrd över. Vad kallar man det?
Har haft mycket med ryssar att göra, de uppvisar samma typ av taktiker när de "debatterar" Ukraina kriget: "Det är inte vi som är ansvariga, det är deras fel". Samma taktik används av psykopater "Det är ditt fel att jag gjorde det här, inte mitt, du gjorde det här".
Ett tips: om du inte gillar ett spel så är det ingen som tvingar dig att skriva om det, spela spelet, köpa det, ta mot det gratis, läsa om det, uttrycka åsikter om dina vänner spela det, DDOSa spelservrar, gå ut med plakat på Sergels torg och uttrycka dit hat mot speltillverkaren eller göra något annat som har med spelet att göra.
Jag tänker inte försvara Bethesdas failures, typ Fallout 76, det var en katastrof och jag tänker inte spela spelet någonsin, inte ens om jag får betalt, men det drev som pågår av sura människor som inte har något annat för sig än att hata är bara patetiskt, för det spiller lätt över på individer, vilket vi tydligt har sett i den här tråden.
Det finns fanbois och haters och man undrar ibland vilket som är värst. Ibland undrar jag om folk ligger i sängen och drömmer om sitt hat mot Bethesda.
Inlägg med tråkig ton gentemot andra borttagna.
Välkommen till en ny dag på jobbet
Ser ut som tråden skenat lite sen sist.
Gnället ser mer ut att vara organiserat. Det förekom ett drev mot t.ex. Starfield tidigare att rösta ner spelet innan det var släppt, sen kan man undra över det konstanta gnällandet på forum så fort det skrivs om BGS på forum. Det känns mer som en rysk påverkansoperation än några få "missnöjda" spelare. Jag gissar Sony fanbois folk som blev sura över att StarField inte släpptes på PS plattformen.
För övrigt kan du ta din åsikt om att växa upp och placera den på ett ställe där solen inte lyser.
Mitt inlägg är kvar, till skillnad på personen som gjorde personangrepp och kallade mig för "snowflake" och "barn" vilket var ett uppenbart försök till en patetisk härskarteknik. Det talar tydligt om vad FZ tycker. De håller inte med mig via automatik, men det viktiga är - de håller inte med dig heller, eller personen som gjorde ett personangrepp mot mig.
Ja det är en Trollfabrik, helt klart. Hatten på! Hoppas alla kommer hålla med dig i framtiden så du blir lycklig.
Ha en bra dag, puss påre!
Jag lär som jag lever