Still Wakes the Deep släpps i dag – till bra men inte jättebra betyg
Har inget emot linjärt så länge det är bra. Ser fram emot kommande? FZ:s recension.
Ja, vi får se om det blir någon recension. Jag har bett om kod och fick först svar, men sen har jag inte hört något mer från utgivaren, trots att jag frågat dem flera gånger. Håller tummarna, men kan inget lova.
På vilket sätt var de inblandade i Vanishing of Ethan Carter? Skulle för övrigt inte kalla det spelet skräck heller, om man inte med "doppade tårna" bara menar segmentet i grottorna som kanske var lite läskigt
Hjärnsläpp. Blandade ihop dem med The Astronauts
Ja, vi får se om det blir någon recension. Jag har bett om kod och fick först svar, men sen har jag inte hört något mer från utgivaren, trots att jag frågat dem flera gånger. Håller tummarna, men kan inget lova.
Ingår i Game Pass...
Jump in.
Ja, men först vid release, då recensioner redan finns ute. Dessutom har den tänkta recensenten varken pc eller Xbox.
Ja jo, men de är ju ute nu oavsett? Andra skälet är ju fullt rimligt dock!
Jump in.
Kört två timmar nu. Är väl lite blandade känslor. Dom har lyckats med miljön, känslan och röstskådespeleriet men det är inget SOMA direkt. Saknar mer djup i berättelsen antar jag. Fortfarande underhållande dock!
Flyter bra på min rigg. Dock buggar inställningarna har jag sett fler klaga på. Vissa resettas.
Ja, men först vid release, då recensioner redan finns ute. Dessutom har den tänkta recensenten varken pc eller Xbox.
Är hen Amish?
Efter att ha kört en del till känner jag mig klart mer positiv. Det är i inomhusmiljöerna spelet kommer till sin rätt när det känns sådär klaustrofobiskt och instängt. Då blir det faktiskt lite läbbigt!
Spelet har 89% positive på Steam just nu vilket får anses som mycket lyckat för ett spel i denna genre (walking sim).
Bara för att jag har semester denna vecka verkar någon bredbandsinstallatör i området klippt fibret.. Tur man kan dela internet från mobben. Annars hade man varit lite putt.
Årets hittills vassaste titel i mitt tycke! Gör väldigt mycket med små medel. Riktigt vackert både tekniskt och designmässigt. Den ogästvänligt utomjordiska oljeriggen är stjärnan i upplevelsen men karaktärerna går inte av för hackor de heller. Kul med lite skotska, inte varje dag man (eller åtminstone jag) hör det.