Diskutera – Vilket blir ditt sommarspel?

Medlem

Just nu är det Paper Mario och det verkar räcka en stund. Lär inte vara hela sommaren, som förra sommaren, då det enda jag spelade var Tears of the Kingdom.

Medlem

Det är väl dags att spela om Super Mario Sunshine som vanligt. Bästa semesterkänslan!

Medlem

Kingdom Come: Deliverance.

Medlem

Ska försöka köpa Sectret of mana på loppis o lira det med vänner är planen!

KoP
Medlem

Ports of Call.

Medlem

Har inte spelat Dredge än, tänkte börja där!

Medlem

Shadows of the Empire och Age of mythology lutar det åt.

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |

Medlem

Just nu spelar jag Coral Island på PS5. Började i förrgår. Riktigt skönt sommarspel.

Ambassadör
Xbox

Blir till att fortsätta backloggandet, möjligtvis med avbrott för Flintlock: The Siege of Dawn i mitten av juli.

I högen av planerade spel finns Shadowrun: Dragonfall, Mafia Definitive Edition, två DLC till Assassin's Creed: Odyssey, LEGO Indiana Jones 2 och lite annat smått o gott. Har också Fallout 76 och Diablo IV igång som co-op spel.

signatur

Jump in.

Medlem

Det blir Escape from Tarkov med fokus på PvE-läget så man kan få se hur det ser ut med fullt uppgraderad hideout

signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Jag ska försöka gå igenom min back backcatalouge på Switch. Men annars så har Warhammer: Rouge Trader tagit mig med storm och lär räcka hela sommaren.

Ori and the Blind Forest på Xboxen. Jag är väldigt sen på bollen men oj vilket bra spel.
Fortsätter nog sen med Ori and the Will of the Whispers.

signatur

00:00:02:42

Medlem

För min del blir det dawntrail och shadow of the erdtree i sommar

Medlem

Survivors dawn lär driva mig till vansinne i sommar så jag kommer nog växla med the ascent och running with rifles

Medlem
Skrivet av Augustus:

Jag ska försöka gå igenom min back backcatalouge på Switch. Men annars så har Warhammer: Rouge Trader tagit mig med storm och lär räcka hela sommaren.

Försöka gå igenom backloggen låter mer som ett jobb än nöje. Jag spelar endast på pc och och har ingen backlog, jag spelar ett spel i taget.

Medlem

Dredge, sen vet jag inte riktigt.

Sand och Dune

Medlem
Skrivet av landahl:

Försöka gå igenom backloggen låter mer som ett jobb än nöje. Jag spelar endast på pc och och har ingen backlog, jag spelar ett spel i taget.

Vad kul för dig då.

123
Skriv svar