GLAD MIDSOMMAR! đŸŒžđŸ„ł

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Jultomten Ă€r en del av jultraditionen oavsett om han existerat eller ej. I vilket fall Ă€r jultomten ett relativt ”nytt pĂ„fund” och idag Ă€r han tĂ€tt förknippad med julen. Likadant kan jag dĂ„ tycka att vi kan se och göra med midsommarstĂ„ngen. Om folk vill se, sĂ€ga och tro att det Ă€r en dase, dĂ„ Ă€r det en dase. Eller en fallossymbol för att anvĂ€nda ett bĂ€ttre ord. Jag ser det som att traditionen har utvecklats.

Jag trodde det var ett skÀmt. Menar du alltsÄ att vi pÄ allvar ska Àndra vad midsommarstÄngen Àr? Finns det en lobbyorganisation som arbetar för att vi ska dansa runt en penis? Peniskulten.

Medlem
Skrivet av GustavA:

Jag trodde det var ett skÀmt. Menar du alltsÄ att vi pÄ allvar ska Àndra vad midsommarstÄngen Àr? Finns det en lobbyorganisation som arbetar för att vi ska dansa runt en penis? Peniskulten.

Det Àr försent att stoppa oss! Mohaha

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsĂ€ttning]

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Det Àr försent att stoppa oss! Mohaha

👍

ReleasehÀstryttare
12
Skriv svar