Starship Troopers Extermination uppdateras med blodigare slagfält

Robot
Starship Troopers Extermination uppdateras med blodigare slagfält
Medlem

Någon som spelat detta på senaste?
Spelet var så fullt med microlagg att jag inte kunde spela det senast, svårt att förklara med det kändes som man hade 600 i ping konstant

Skribent
Skrivet av baggso:

Någon som spelat detta på senaste?
Spelet var så fullt med microlagg att jag inte kunde spela det senast, svårt att förklara med det kändes som man hade 600 i ping konstant

Jag har faktiskt inte provat spelet, men är sugen.

signatur

"Writer and Fighter"

Releasehästryttare
Medlem

Spelar folk ens detta längre? Tänker sure är inte på samma skala men antar att helldivers tog majoriteten av spelarbasen.

Medlem

Har inte varit så intresserad men det ser lite coolt ut ändå.

Medlem

Hade hellre sett ett riktigt välpolerat SP-spel med bra teknik bakom och massa moment av flygande kött, delar och objekt från alla håll och kanter, både för fiender och soldater. Scriptade episka moment och kanske en hel uppsjö med dödsanimationer även för spelaren hade varit något. Kommer dem nära dig ska du känna att du inte är något mer än tuggmotstånd, ungefär som filmen.

Det här känns som ett IP som verkligen lämpar sig till att man grundanpassar tekniken bakom om man verkligen vill lyfta fram känslan och storheten med Starship Troopers i spelformat. Hur bra PR är det också med en trailer som uppenbart visar laggande NPC:er hela tiden. Folk kanske inte bryr sig men jag tycker det krossar inlevelsen totalt.

Medlem

Jag som trodde det här fanns på ps5/xbox men ack så besviken jag vart när det bara fanns på pc 😔

Edit: Har inte sett att detta spelet existera förns nu 😁

signatur

AMD Ryzen 5 7600X
Powercolor Radeon RX 7800 XT
34GB Corsair Vengeance DDR5 5200MHZ CL40
Thermalright Peerless Assassin 120 SE
Kingston KC3000 1Tb

1
Skriv svar