För varmt igen! đĄïžđ„” Svalk-tips?
Om ni vill svalka er sÄ kom till UmeÄ.
Just nu Àr det +10.
Jag gÄr typ runt med lÄngkalsonger i lÀgenheten.
Hade det inte varit för alla mygg och den sÀmre tillgÄngen pÄ arbeten sÄ hade jag gÀrna flyttat norr Ät!
Hade det inte varit för alla mygg och den sÀmre tillgÄngen pÄ arbeten sÄ hade jag gÀrna flyttat norr Ät!
Myggmedel om man gÄr ut i skogen Àr ett hett tips.
Jag Àr introvert och Àlskar att spendera min lediga tid hemma.
Som om det hjÀlper haha
Det har slutat regna nu och mina tempmÀtare visar 15.5 grader. Hoppas (fÄr man vÀl göra) hela sommaren kommer förbli sÄ hÀr.
Jo, faktiskt.
Har noterat att jag inte ens gillar soligt vÀder lÀngre sedan jag blivit Àldre, frÄnsett pÄ vintern dÄ solljuset Àr trevligare dÄ i.om. solen stÄr lite lÀgre pÄ himlen.
Har iofs. aldrig varit en "soldyrkare", alltid tyckt det Àr mÀrkligt med folk som blir lyriska sÄ fort solen tittar fram. Men har noterat pÄ mitt gamla jobb att soldyrkare tycks hÀnga ihop med att de ocksÄ har ovanan att tÀnda en massa irriterande starka taklampor överallt nÀr de Àr inomhus, dÄ de tycks falla i djup deppighet sÄ fort det blir lite dunkelt?
Eller en lagom tjock gimp suit, ingen minns en fegis!
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Om ni vill svalka er sÄ kom till UmeÄ.
Just nu Àr det +10.
Jag gÄr typ runt med lÄngkalsonger i lÀgenheten.
UMEĂ ! đ
â Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? đïž Lyssna pĂ„ podden Virtuellt och mĂ„ gott!
Som om det hjÀlper haha
Kanske inte om man gÄr runt naken. Man fÄr ha klÀder som tÀcker allt utom ansiktet. Sen kan man ha myggnÀt ocksÄ!
Eller en lagom tjock gimp suit, ingen minns en fegis!
Yes
Nu Àr vÀmen hÀr i UmeÄ. +21 grader för tillfÀllet klockan 21:40. Under dagen var det runt +25 eller mer i skuggan.
Jag mÀrker det tydligt dÄ mitt grafikkort gÄr varmt (56 grader) trots att jag bara surfar pÄ nÀtet.
Jag njuter.