FZ Community Summer Challenge 2024: ”Shadow of the FZ-tree”
Avslutade spel:
A Plague Tale: Innocence (pc/steam)
Slutscen
https://imgur.com/a/EcbwHOt (achievment)
Fick klart 112 Operator ("Medal of Honor" igen) också! Det går bra nu!
Avklarat spel :Links awakening, Nintendo Switch
Bevis : https://imgur.com/gallery/QQKHXBW
Klarade va Stellar blade precis och jag är mycket imponerad av det. Jag rekommenderar ALLA som kan att testa, även om 900 kr är brutalt.
Råkade visa spoiler så tog bort det snabbt, men om någon kunde säga hur man gör en spoilerknapp så vore jag evigt tacksam!
[.spoiler.]
[./spoiler.]
To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!
Klarade va Stellar blade precis och jag är mycket imponerad av det. Jag rekommenderar ALLA som kan att testa, även om 900 kr är brutalt.
Råkade visa spoiler så tog bort det snabbt, men om någon kunde säga hur man gör en spoilerknapp så vore jag evigt tacksam!
Du skriver en hakparentes först med spoiler och sedan en hakparentens med /spoiler. [.spoiler.] bild [./spoiler.] fast utan punkterna då.
Ett tips är att klicka på "citera" på ett inlägg med spoiler så kommer du se exakt hur det ser ut.
Du skriver en hakparentes först med spoiler och sedan en hakparentens med /spoiler. [.spoiler.] bild [./spoiler.] fast utan punkterna då.
Ett tips är att klicka på "citera" på ett inlägg med spoiler så kommer du se exakt hur det ser ut.
Stort tack! Alla hjältar har inte speedos o mantel!
To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!
Batman: Arkham Asylum avklarat.
Bildbevis:
<Uppladdad bildlänk>
Påbörjade spel:
Elden Ring
Planerade spel:
Final Fantasy 7 - Rebirth
Resident Evil Village
Resident Evil 4 Remake
Yakuza Kiwami 2
Elden Ring DLC - Shadow of the Erdtree
Avslutade spel:
Hellblade 2
Batman: Arkham Asylum
Körde igenom båda Resident Evil förra året och speciellt remaken på 4an va underbar. Inte för lång heller!