5 miljoner äventyrar i Elden Ring: Shadow of the Erdtree

Robot
5 miljoner äventyrar i Elden Ring: Shadow of the Erdtree
Medlem

Inte ännu. Elden Ring var bra, men det var utmattande. Kommer dröja innan jag orkar ta mig an DLC:t.

signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Avstängd

Nej men impad är jag.

signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Håller på att slicea mig igenom Ghost of Satsuma sen en kort promenad genom A Short Hike och sen kommer sommaren spenderas i Erdträdets svala skugga

signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Fantastiskt och välförtjänt.

signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem

Inte än. Väntar tills suget kommer tillbaka. Elden ring är bra. Men spelade det alldeles för mycket när det kom och la 600 timmar på det nästan. Så behöver en mini paus

Medlem

Håller fortfarande på att ta mig genom grundspelet med min nya gubbe så är ett tag kvar innan jag når DLC:n. Men har snart dödat Starscourge Radahn efter en veckas spelande. Förhoppningsvis kan jag låsa upp dlcn om en eller två veckor.
Lirar även lite Zelda tears of the kingdom om jag blir less.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Jag började spela spelet nu igen. Och upptäckte att jag har otroligt mycket kvar av spelet. Och vill jag börja med DLCt så måste jag klara bossen precis innan först. Men jag misstänker att det inte är omöjligt nu. Men väntar endå ett tag till.

Gen
Medlem

Nej men funderade först på det tills jag läste att man måste ha klarat av ett visst antal bossar och eftersom jag precis påbörjade NG+ med min gubbe innebär det ett gäng timmar för att ens komma åt DLCn. Sen körde jag en ny build med Transient Moonlight men den spellen är tydligen ordentligt nerfad så vettefan om jag orkar

Medlem

Helt ok ett par timmar in. Ganska dålig prestanda på äldre system.

Medlem

Det blir nog ett köp till hösten när en rea faller in. Jag har inte riktigt orken eller energi att spela något så hardcore just nu ☺️

Medlem

Har ej köpt än men kanske blir nästa månad, måste klara ut base spelet först igen på en ny gubbe då jag radera mina gamla sparfiler förut. Så har lite tid på mig sen har jag 100 andra spel att stå i just nu.

Medlem

Spelade det på PS4 rätt mycket,,
Men köpte det nu på steams sommar rea på PC då jag hatar laddtiderna på Ps4
Så har ett par veckor innan dax för DLC,, så siktar på Jul rean

men tycker grundspelet är mycket lättare nu än när det kom..
eller är det för jag kör på PC istället för PS4 (samma kontroll)
Bossar jag hade toksvårt för är mycket enklare

Medlem
Skrivet av Gen:

Nej men funderade först på det tills jag läste att man måste ha klarat av ett visst antal bossar och eftersom jag precis påbörjade NG+ med min gubbe innebär det ett gäng timmar för att ens komma åt DLCn. Sen körde jag en ny build med Transient Moonlight men den spellen är tydligen ordentligt nerfad så vettefan om jag orkar

Det hände mig typ med Dark Souls dlct kom samtidigt som jag var rätt tidig i spelet på game+. Jag klarade aldrig det DLCt. Jag lägger skulden på att Game+ är svårare

Skrivet av Gummii:

Spelade det på PS4 rätt mycket,,
Men köpte det nu på steams sommar rea på PC då jag hatar laddtiderna på Ps4
Så har ett par veckor innan dax för DLC,, så siktar på Jul rean
Men tycker grundspelet är mycket lättare nu än när det kom..
eller är det för jag kör på PC istället för PS4 (samma kontroll)
Bossar jag hade toksvårt för är mycket enklare

Souls spelen är oftast lättare när man lärt sig hur bossarna mm rör sig.

Medlem

Nej inte mitt typ av spel men jag uppskattar det jobb man gjort med dlcn (kikat lite när en streamer jag brukar kolla på spelade det förra veckan.)

Medlem

Har inte spelat grundspelet än. För svårt för min smak.

Medlem

Ja, det är jag.

Medlem

Precis kommit till mesmer, och nu är jag på semester. Svårt att inte råka spoila spelet för sig själv. Har till exempel redan råkat spoila vad som är sista bossen.

Medlem

Jag ska ta mig an Shadow of the Erdtree i höst tror jag.

1
Skriv svar