5 miljoner äventyrar i Elden Ring: Shadow of the Erdtree
Håller fortfarande på att ta mig genom grundspelet med min nya gubbe så är ett tag kvar innan jag når DLC:n. Men har snart dödat Starscourge Radahn efter en veckas spelande. Förhoppningsvis kan jag låsa upp dlcn om en eller två veckor.
Lirar även lite Zelda tears of the kingdom om jag blir less.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Nej men funderade först på det tills jag läste att man måste ha klarat av ett visst antal bossar och eftersom jag precis påbörjade NG+ med min gubbe innebär det ett gäng timmar för att ens komma åt DLCn. Sen körde jag en ny build med Transient Moonlight men den spellen är tydligen ordentligt nerfad så vettefan om jag orkar
Spelade det på PS4 rätt mycket,,
Men köpte det nu på steams sommar rea på PC då jag hatar laddtiderna på Ps4
Så har ett par veckor innan dax för DLC,, så siktar på Jul rean
men tycker grundspelet är mycket lättare nu än när det kom..
eller är det för jag kör på PC istället för PS4 (samma kontroll)
Bossar jag hade toksvårt för är mycket enklare
Nej men funderade först på det tills jag läste att man måste ha klarat av ett visst antal bossar och eftersom jag precis påbörjade NG+ med min gubbe innebär det ett gäng timmar för att ens komma åt DLCn. Sen körde jag en ny build med Transient Moonlight men den spellen är tydligen ordentligt nerfad så vettefan om jag orkar
Det hände mig typ med Dark Souls dlct kom samtidigt som jag var rätt tidig i spelet på game+. Jag klarade aldrig det DLCt. Jag lägger skulden på att Game+ är svårare
Spelade det på PS4 rätt mycket,,
Men köpte det nu på steams sommar rea på PC då jag hatar laddtiderna på Ps4
Så har ett par veckor innan dax för DLC,, så siktar på Jul rean
Men tycker grundspelet är mycket lättare nu än när det kom..
eller är det för jag kör på PC istället för PS4 (samma kontroll)
Bossar jag hade toksvårt för är mycket enklare
Souls spelen är oftast lättare när man lärt sig hur bossarna mm rör sig.
Jag ska ta mig an Shadow of the Erdtree i höst tror jag.