Lönnmörda Conor McGregor i Hitman
Hoppas inte det äcklet får betalt för detta.
Edit: klart han får.
Han är fortfarande rik, så det spelar inte någon större roll, däremot förlorade han 500,000 kronor nu när Ronaldo inte vann skytteligan i EM, om det får dig att må bättre :).
Är han fortfarande stor utanför sporten?
Jag som följer MMA har en välsigt kluven relation till honom.
Han är ju en stjärna... men verkar vara ett arsle. Och han har bara vunnit en enda match sen han blev champchamp 2016.
Så i min värld är han en riktig föredetting. Jag hade sett matchen han var planerad för i juni. Men med rätt låg hype nivå. Men hur är det med mainstreamen?
Jag som följer MMA har en välsigt kluven relation till honom.
Han är ju en stjärna... men verkar vara ett arsle. Och han har bara vunnit en enda match sen han blev champchamp 2016.
Så i min värld är han en riktig föredetting. Jag hade sett matchen han var planerad för i juni. Men med rätt låg hype nivå. Men hur är det med mainstreamen?
De flesta vet vem han är vid det här laget utanför sporten. Och jag tror faktiskt han är större utanför än inom sporten.
Som du säger så har han inte vunnit sen 2016 och matchen med Chandler blev inställd. Detta efter nästa två år av tjafs (där jag gissar) han trodde han kunde styra allt, men att UFC och Dana inte alls var intresserade av att dansa efter hans pipa längre. Personligen tror jag inte den matchen blir av då intresset nu var rätt lågt och blir inte högre med tiden. Dessutom har Conor nog med pengar så jag tror inte han är speciellt intresserad av att fightas igen. TUF var nog bara för att få lite mer uppmärksamhet, men jag tror ärligt vi aldrig får se honom i buren igen faktiskt.
"Writer and Fighter"
Han är fortfarande rik, så det spelar inte någon större roll, däremot förlorade han 500,000 kronor nu när Ronaldo inte vann skytteligan i EM, om det får dig att må bättre :).
Ronaldo kan fortfarande vinna skytteligan... även om chanserna minskat betänkligt.
Har verkar "brancha" ut nu med film och saker, är väl helt naturligt. Såg honom i Roadhouse, inte världens bästa roll eller film och han passar typ inte in på något sätt, men det är karaktären som känns fel på något sätt, inte att den spelas av honom.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Har verkar "brancha" ut nu med film och saker, är väl helt naturligt. Såg honom i Roadhouse, inte världens bästa roll eller film och han passar typ inte in på något sätt, men det är karaktären som känns fel på något sätt, inte att den spelas av honom.
Tyckte han var perfekt i rollen…var fruktansvärt obehaglig 😄
Ja, han verkar ju vara lite av en röv så han kan väl få dö lite han också.
Kul för de som vill döda honom.
Men hitman spelen var länge sedan jag hade roligt med.
Intressant. Vad är det du tycker är dåligt med dom nyare spelen?
Ja, han verkar ju vara lite av en röv så han kan väl få dö lite han också.
Intressant. Vad är det du tycker är dåligt med dom nyare spelen?
Vet inte om spelen är dåliga. Jag skrev ju att det var länge sen jag hade kul med spelen. Tror helt enkelt jag vuxit ifrån den typen av spel. Testat rebooten flera gånger men lagt av efter några uppdrag.
Hitman gänget visar återigen att de inte är något att ha.
Ja! Precis som dom visade med hitman 3 som bara blev det mest populära hitman spelet någonsin.