Jag har klarat ut 20 spel i år
Jag har hunnit spela ut 20 spel i år och spelen är.
Januari
Tanuki Justice PS4
Final Vendetta PS5
God of war Ragnarök + Valhalla PS5
Maneater Xbox One
Februari
Wargroove PS4
Soul Hackers 2 Xbox Series X/PC
Mars
Gungrave Goore Xbox Series X
Tales of hearts R PS Vita
April
God of War Chains of Olympus PSP
South Park Snow Day Xbox Series X
God of War Ghost of sparta PSP
Terminator Resistance Xbox Series X
Maj
Robocop Xbox Series X
Splatoon 2 Switch
Mafia Defenetive edition Xbox One
Big Bobby Car the big race PS4
Juni
Turtles mutant Mayhem PS5
Mafia 3 Xbox One
Gangs of Sherwood PS5
A Plague tale innocence Xbox One
Bäst har God of war spelen och Terminator Resistance varit. Även Mafia definitive edition var riktigt bra.
A plague tale var spännande, men stressigt och jag orkade bara spela det under kortare stunder.
Ishin like ä dragon håller jag på att spela ut för tillfället, sen blir det Dead Island 2
Utan 2 småbarn hade det säkert varit dubbelt så många.
Spara några till sommarutmaningen! 😉
Ryzen 9 5900X | RTX 3070 | 32GB
Uj vad ni köttat på, själv har jag nog klarat 0 till ett spel i år, senaste va Avatar frontier of pandora vad jag minns.
Hade jag inte haft två småbarn hade siffran säkert varit 40 spel 😅
Jag har faktiskt varit väldigt effektiv med tanke på hur mycket jag haft att göra annars.
Terminator: Resistance + Annihilation Line. Sjukt besviken på detta, inte mycket positivt överhuvudtaget att säga om det. 4/10.
RoboCop: Rogue City. Teyon snäppte upp sig rejält jämfört med Terminator, spelet är bättre på allt. Sen en klar fördel att Peter Weller står för rösten. 7/10.
Dead Space (remake). Riktigt bra spel, lika bra som jag minns det. Allt från grafik till mystiken och inte minst ljudet är klockrent. 8/10.
Avatar: Frontiers of Pandora. Snyggaste spelet i år, världen är fenomenal. Handlingen är faktiskt bra men spelet faller på gunplay för min del. 7/10.
Firewatch. Tyvärr besviken här då jag förväntade mig mer med tanke på hur mycket man hört om det. Styrkan i spelet är röstskådespelarna och interaktionen mellan dom. 6/10.
Detroit: Become Human. Sjukt bra spel, köpte det för en evighet sedan på rea och tog till slut tag i det. Ruskigt bra och rekommenderar det starkt. Har aldrig spelat choices matter spel innan och detta var verkligen en blixt från en klar himmel. 9/10.
Bra jobbat. Jag har klarat ut Kingdom Come: Deliverance och Baldur’s Gate 3.
Exakt samma här faktiskt. Klarade ut Baldurs gate tre gånger back to back. Spelade introt till Plague Tale men medeltiden fick mig att längta till att spela om KCD så jag bytte till det och plöjde ner 100 timmar där istället. Jag ångrar INGET!
Jag har faktiskt varit väldigt effektiv med tanke på hur mycket jag haft att göra annars.
Terminator: Resistance + Annihilation Line. Sjukt besviken på detta, inte mycket positivt överhuvudtaget att säga om det. 4/10.
RoboCop: Rogue City. Teyon snäppte upp sig rejält jämfört med Terminator, spelet är bättre på allt. Sen en klar fördel att Peter Weller står för rösten. 7/10.
Dead Space (remake). Riktigt bra spel, lika bra som jag minns det. Allt från grafik till mystiken och inte minst ljudet är klockrent. 8/10.
Avatar: Frontiers of Pandora. Snyggaste spelet i år, världen är fenomenal. Handlingen är faktiskt bra men spelet faller på gunplay för min del. 7/10.
Firewatch. Tyvärr besviken här då jag förväntade mig mer med tanke på hur mycket man hört om det. Styrkan i spelet är röstskådespelarna och interaktionen mellan dom. 6/10.
Detroit: Become Human. Sjukt bra spel, köpte det för en evighet sedan på rea och tog till slut tag i det. Ruskigt bra och rekommenderar det starkt. Har aldrig spelat choices matter spel innan och detta var verkligen en blixt från en klar himmel. 9/10.
Tyckte Robocop var en rejäl besvikelse jämfört med Terminator. Ospännande, slött, segt och stelt. Terminator tyckte jag däremot var riktigt grymt.
Jag klarade "Dark Souls - Remastered" på modermodemet, sedan var man rätt mör. Men, jag tyckte "Still wakes the deep" var ganska intressant, så det blir nog en del till.
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
Wow, vilken bra smak du har! Många finfina spel på den listan. Fast jag gillade Terminator: Resistance mer än du. Tycker att det hade en skön b-filmskänsla och ett riktigt bra soundtrack.