Terminator- och Robocop-utvecklaren Teyon jobbar på ett action-RPG

Robot
Terminator- och Robocop-utvecklaren Teyon jobbar på ett action-RPG

Skvallrar platsannons om.

#Teyon

It's not a lake, it's an ocean

Jag skulle väldigt gärna vilja se vad de kan göra av Die Hard. Men det finns ju ett otal andra franchises också som skulle passa dem som hand i handske. De har verkligen bevisat att de kan göra bra spel av kända varumärken och i både Terminator: Resistance och RoboCop: Rogue City visar de stor kärlek till grundmaterialet. Inte helt vanligt i filmlicensspel.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Vågar de "Willow"? Näe inte efter tv-serien förmodligen...

signatur

Lead 3D Artist, Sweden
+ Xeon Gold 6246R, 2x Nvidia RTX A5000 24GB + NVLink, 191GB ECC RAM
+ HP Zbook Fury 16 G11 Workstation, i9-14900HX, RTX 5000 16GB Ada-Gen, 128GB RAM

Medlem

Highlander hade varit fränt

Skribent
Skrivet av Ruffles:

Jag skulle väldigt gärna vilja se vad de kan göra av Die Hard. Men det finns ju ett otal andra franchises också som skulle passa dem som hand i handske. De har verkligen bevisat att de kan göra bra spel av kända varumärken och i både Terminator: Resistance och RoboCop: Rogue City visar de stor kärlek till grundmaterialet. Inte helt vanligt i filmlicensspel.

Tänkte också på Die Hard. Men även Big Trouble in Little China hade kunnat bli bra. Alternativt att de gör ett bra Predator-fokuserat spel som inte är AVP.

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Timecop hade varit kul att se! Men jag litar på dem oavsett vad de gör härnäst, de har bevistat både med Terminator och Robocop att de har koll på hur man använder sig av kända varumärken och nostalgi för att göra något eget av hög AA kvalité.

Skribent
Skrivet av Atilaa:

Timecop hade varit kul att se! Men jag litar på dem oavsett vad de gör härnäst, de har bevistat både med Terminator och Robocop att de har koll på hur man använder sig av kända varumärken och nostalgi för att göra något eget av hög AA kvalité.

Allt jag minns av Timecop var Van-danne som gjort split på köksbänken. Men det skulle nog kunna göra något bra.

Egentligen borde de kanske återvända till Rambo? Göra om och göra rätt? Kan tänka mig ett spel på ettan där man smyger i skogen bygger utrustning och gillrar fällor för poliserna som jagar en.

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Men gör bara Mega City One nu då??

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ett nytt Judge Dredd hoppas jag på

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ja, Judge Dredd vore coolt. Eller Punisher, men hellre Dredd.

1
Skriv svar