Fina betyg för tokiga FPS-spelet Anger Foot
Jag köpte det och det är roligt i stötar. Jag blir ganska trött efter 30 minuter, men det är skoj med annorlunda spel som man kan få ut mycket nöje på en kort stund, alla spel behöver inte vara Elden Ring eller Baldurs Gate, känns som man skänker halva livet till såna spel😅
Håller med, än så länge räcker det gott för mig att hoppa in och köra nån halvtimme ibland. Jag gillar också att det är annorlunda mot det mesta jag spelat förut. Humorn börjar jag dock ledsna lite på, så nu går jag mest runt och sparkar ner folket i "mellansekvenserna" utan att snacka med dem.
Tyckte demot var kul att hoppa in och köra lite stötvis.
Raise your fist.... for Angerfist!
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Uuuuuhhhh... vad händer på skärmen? Farbror förstår inte...
Haha! Jag fick exakt samma känsla. Gillade dock det pixlade skrevet i videon, det var fin humor. 😄
I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg
Jag köpte det och det är roligt i stötar. Jag blir ganska trött efter 30 minuter, men det är skoj med annorlunda spel som man kan få ut mycket nöje på en kort stund, alla spel behöver inte vara Elden Ring eller Baldurs Gate, känns som man skänker halva livet till såna spel😅
Så kände jag med High on Life. Klarade aldrig att spela mer än ~30 min i taget (slutade spela när de började återanvända levlar, så klarade det aldrig).
Friskt vågat av utvecklaren, det ska belönas tycker jag. För mig blev det dock en refund, tyckte fullpris var alldeles för mycket sett till hur repetetiv gameplayen var. Att ljudslingan var kort och på repeat gjorde det inte bättre…
JUST DET! Ljudslingan. Kommer inte ihåg hur den gick, men din kommentar aktiverade ett gammalt minne att jag blev extremt trött på den.