Mutant year Zero: Road to Eden blir film med Dolph Lundgren
Spelade Mutant 1 och Mutant 2 (p&p) kom aldrig direkt in i senare utgåvor av p&p spelet och inte i heller av crpg spelet. Borde nog ge den en chans känns det som
Bara spelat gamla utgåvan i svarta lådan, vet inte vilken det är men är mer cyberpunk än postapokalyps.
Gillar verkligen fria ligan men har inte fastnat för deras Mutant. Är dock sköna stalker-vibbar över det!
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."
Har (tyvärr) sett 2036 Origin Unknown och The Beyond så har rätt låga förväntningar. Kommer förhoppningsvis underhålla mig på något sätt.
Spelet var suveränt iaf!
Har (tyvärr) sett 2036 Origin Unknown och The Beyond så har rätt låga förväntningar. Kommer förhoppningsvis underhålla mig på något sätt.
Spelet var suveränt iaf!
Var de verkligen så dåliga? Inte ens komiskt dåliga eller dåliga men med tydlig potential? Får hoppas då att regissören lyckas bättre med sin vision när det är animerat för finns mycket potential med Mutant.
Var de verkligen så dåliga? Inte ens komiskt dåliga eller dåliga men med tydlig potential? Får hoppas då att regissören lyckas bättre med sin vision när det är animerat för finns mycket potential med Mutant.
Ptja det jag minns var inte imponerande men jag såg i alla fall klart dom! Ja samma här, hoppas på en positiv överraskning. Så länge jag får ett par skratt och en anka (måste ha anka!) kommer jag vara nöjd.
Spelet var suveränt iaf!
Tycker de var helt ok filmer, men kändes väldigt indie. Tror dock fördelen med att vara en mindre regissör så har han allt att vinna och kan överraska (vilket jag hoppas).
Som den sen skriver, får vi en Anka och lite skratt. Jag är rätt nöjd då!
"Writer and Fighter"
Trist att det blir animerat.
Jag har svårt att se hur det skulle kunna bli bra annars med tanke på karaktärernas design.
Ptja det jag minns var inte imponerande men jag såg i alla fall klart dom! Ja samma här, hoppas på en positiv överraskning. Så länge jag får ett par skratt och en anka (måste ha anka!) kommer jag vara nöjd.
Om det finns en anka så blir det garanterat kalkon
Om det finns en anka så blir det garanterat kalkon
We have far more in common than which devide us...
Jag har svårt att se hur det skulle kunna bli bra annars med tanke på karaktärernas design.
Howard the duck stil?
Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance