Mutant year Zero: Road to Eden blir film med Dolph Lundgren

Robot
Mutant year Zero: Road to Eden blir film med Dolph Lundgren
Medlem

Coolt, älskar att de går animerade vägen!

Medlem

Spelade Mutant 1 och Mutant 2 (p&p) kom aldrig direkt in i senare utgåvor av p&p spelet och inte i heller av crpg spelet. Borde nog ge den en chans känns det som

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Spelade Mutant 1 och Mutant 2 (p&p) kom aldrig direkt in i senare utgåvor av p&p spelet och inte i heller av crpg spelet. Borde nog ge den en chans känns det som

Bara spelat gamla utgåvan i svarta lådan, vet inte vilken det är men är mer cyberpunk än postapokalyps.

Gillar verkligen fria ligan men har inte fastnat för deras Mutant. Är dock sköna stalker-vibbar över det!

signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Har (tyvärr) sett 2036 Origin Unknown och The Beyond så har rätt låga förväntningar. Kommer förhoppningsvis underhålla mig på något sätt.

Spelet var suveränt iaf!

Medlem
Skrivet av Edd1e:

Har (tyvärr) sett 2036 Origin Unknown och The Beyond så har rätt låga förväntningar. Kommer förhoppningsvis underhålla mig på något sätt.

Spelet var suveränt iaf!

Var de verkligen så dåliga? Inte ens komiskt dåliga eller dåliga men med tydlig potential? Får hoppas då att regissören lyckas bättre med sin vision när det är animerat för finns mycket potential med Mutant.

Medlem
Skrivet av Atilaa:

Var de verkligen så dåliga? Inte ens komiskt dåliga eller dåliga men med tydlig potential? Får hoppas då att regissören lyckas bättre med sin vision när det är animerat för finns mycket potential med Mutant.

Ptja det jag minns var inte imponerande men jag såg i alla fall klart dom! Ja samma här, hoppas på en positiv överraskning. Så länge jag får ett par skratt och en anka (måste ha anka!) kommer jag vara nöjd.

Medlem

Fria Ligan är bara så grymt coola.. Som nörd uppväxt på 80-talet så träffar de så rätt med sina projekt.
Känns verkligen som ett gäng som älskar sitt jobb och hobby.

Medlem

Trist att det blir animerat.

Mutant Year Zero; Road to Eden är sjukt jäkla bra spel. Synd att det inte blev en riktig uppföljare.
Fastnade inte riktigt för Miasma Chronicles.

signatur

We have far more in common than which devide us...

Skribent
Skrivet av Edd1e:

Spelet var suveränt iaf!

Tycker de var helt ok filmer, men kändes väldigt indie. Tror dock fördelen med att vara en mindre regissör så har han allt att vinna och kan överraska (vilket jag hoppas).

Som den sen skriver, får vi en Anka och lite skratt. Jag är rätt nöjd då!

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av kebbe:

Trist att det blir animerat.

Jag har svårt att se hur det skulle kunna bli bra annars med tanke på karaktärernas design.

Medlem

Hoppas att de gör en uppföljare till spelet i samma värld, behöver inte vara samma karaktärer dock.

Medlem
Skrivet av Edd1e:

Ptja det jag minns var inte imponerande men jag såg i alla fall klart dom! Ja samma här, hoppas på en positiv överraskning. Så länge jag får ett par skratt och en anka (måste ha anka!) kommer jag vara nöjd.

Om det finns en anka så blir det garanterat kalkon

Skrivet av Atilaa:

Om det finns en anka så blir det garanterat kalkon

signatur

We have far more in common than which devide us...

Medlem

Har varit på väg att köpa spelet flera gånger men sen kom jag på att "det inte släpps några spel längre". "No games"

Medlem

Skulle vara perfekt om alla var animerat förutom Dolphen.

signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av Broshimitsu:

Jag har svårt att se hur det skulle kunna bli bra annars med tanke på karaktärernas design.

Howard the duck stil?

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

1
Skriv svar