Testa Ubisoft+ Classics en månad för 10 kr

Robot
Testa Ubisoft+ Classics en månad för 10 kr

Gäller i drygt en vecka till.

#ubisoft

Medlem
Inaktiv
Medlem

Förstår inte det här med prenumerationstjänster för enskilda utgivare, gamepass är väl en sak men vafan ubisoft har inte så många spel, blir ju bra mycket billigare att köpa dom än att prenumerera oftast.

Medlem
Skrivet av Grävling:

Förstår inte det här med prenumerationstjänster för enskilda utgivare, gamepass är väl en sak men vafan ubisoft har inte så många spel, blir ju bra mycket billigare att köpa dom än att prenumerera oftast.

Det gäller alla spel, oavsett plattform. Spelar du ett spel mycket är det definitivt billigare och smartare att köpa.

"You will own nothing, and you will be happy."

signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Det gäller alla spel, oavsett plattform. Spelar du ett spel mycket är det definitivt billigare och smartare att köpa.

"You will own nothing, and you will be happy."

Visserligen men med ett sånt begränsat spelbibliotek som ubi har känns det meh. Gamepass har ju ändå fördelen att det finns mycket.

Medlem
Skrivet av Grävling:

Visserligen men med ett sånt begränsat spelbibliotek som ubi har känns det meh. Gamepass har ju ändå fördelen att det finns mycket.

Kvalitét slår kvantitet. Trist för Ubi att de har inget av de två
Gamepass känns mest som kvantitet med ett fåtal intressanta titlar.

signatur

I drank what?

Medlem

Det hade varit en dålig deal även om det var gratis

De borde borde kallat sin prenumerationstjänst för Upay

signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Medlem
Medlem

Kommer nog ta en månad premium när sw:outlaws kommer. Väntar väl ett par dagar och hör om det behöver patchas lite först.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Kvalitét slår kvantitet. Trist för Ubi att de har inget av de två
Gamepass känns mest som kvantitet med ett fåtal intressanta titlar.

True!

Medlem

Jag drar paralleller till när Netflix blev populärt, sen skulle varenda jävel ha en egen streamingtjänst, så nu sitter man och prenumererar på 6 olika.

Redaktör
Skrivet av Redstar:

Jag drar paralleller till när Netflix blev populärt, sen skulle varenda jävel ha en egen streamingtjänst, så nu sitter man och prenumererar på 6 olika.

Lite så ja. Man tar en prenumeration och glömmer bort det. Bra för företagens ekonomi, mindre så för min egen. :/ Men samtidigt, har man lite minne och disciplin som kan man lira storspel för en liten summa. En månads Ubisoft+ Premium för att köra igenom t.ex. Star Wars Outlaws för under 200 kr är billigt.

signatur
Medlem

Jag köpte typ alla de där spelen på google stadia fick tillbaka pengarna när de la ner och fick spelen gratis av ubisoft på pc det var en bra deal

1
Skriv svar