Nästa Diablo 4-säsong börjar på tisdag

Robot
Nästa Diablo 4-säsong börjar på tisdag

Åk till helvetet, sa de. Det blir trevligt, sa de.

#diablo-iv

Medlem

Pass... Ge oss bara expansionen!

Medlem
Skrivet av Ulfgunnel:

Pass... Ge oss bara expansionen!

Håller med. Orkar inte med alla olika tidsbegränsade säsonger i spel längre.

signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Inga group finder denna gång heller...

Medlem

Gillar att de behöver göra en lång video där de spoilar allt i detalj i hopp om att locka in någon?

Medlem

Spelade senaste säsongen, dom gjorde förändringar i rätt riktning men spelet var alldelles för lätt. den nya looten osv gjorde så att man bara cruisade igenom hela spelet till lvl 100 utan några som helst svårigheter, runt lvl 75 började allt kännas meningslöst då ens build var 95% klar och ingenting utmanade.

Medlem

Hoppas de som tycker spelet, och övriga ARPGs är lätt faktiskt spelar HC

Medlem
Skrivet av Allexz:

Gillar att de behöver göra en lång video där de spoilar allt i detalj i hopp om att locka in någon?

De lockar nog någon miljon spelare så ja. Sånt fungerar..

phi
Medlem
Skrivet av Piigge:

Spelade senaste säsongen, dom gjorde förändringar i rätt riktning men spelet var alldelles för lätt. den nya looten osv gjorde så att man bara cruisade igenom hela spelet till lvl 100 utan några som helst svårigheter, runt lvl 75 började allt kännas meningslöst då ens build var 95% klar och ingenting utmanade.

Ingen utmaning alltså? Spela hardcore och återkom när du tagit ned uber Lilith och placerat dig högst på laddern.

Utmaning finns det mer än tillräckligt i D4 om man söker just en utmaning. Att levla upp sin karaktär till 100 och påbörja masterworking av sin gear är ingen utmaning, det har du helt rätt i. Det kan jag göra på en kväll och då är jag ingen speedrunner.

Vad D4 behöver är fler aktiviteter i endgame och Infernal Hordes är en av dem. Fler är med all säkerhet påväg iom expansionen.

Medlem
Skrivet av phi:

Ingen utmaning alltså? Spela hardcore och återkom när du tagit ned uber Lilith och placerat dig högst på laddern.

Utmaning finns det mer än tillräckligt i D4 om man söker just en utmaning. Att levla upp sin karaktär till 100 och påbörja masterworking av sin gear är ingen utmaning, det har du helt rätt i. Det kan jag göra på en kväll och då är jag ingen speedrunner.

Vad D4 behöver är fler aktiviteter i endgame och Infernal Hordes är en av dem. Fler är med all säkerhet påväg iom expansionen.

Det går fan inte att slaya uber lillith, hon onehittar 95
% av ens party 😥

signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Manchester United FC ❤️

Medlem

Köpte dlc och väntade stenhårt på season 5.
Men sen hittade jag Once human, så bra så man kan inte sluta spela det

1
Skriv svar