Se första teasertrailern för The Last of Us Season 2
Vad är det för idiotiskt format för en trailer? Vertikal video?
Jäpp … tiktok generationen… mina kids filmar allt vertikalt
https://www.youtube.com/watch?v=vqaRBf0fToU betydligt bättre format!
Time flies like the wind
Fruit flies like bananas
Det kommer en hel del bra serier till Max nu 2024 men även 2025
Ser verkligen fram emot Black lotus S3
Menar du White Lotus?
”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi
Menar du White Lotus?
Måste orka pressa mig igenom de sista avsnitten av s1. Tyckte det började jättebra, men de tappade mig någonstans strax efter halvvägs. Det blev lite för mycket "spana in de här nya karaktärerna; visst älskar du dem? hoppsan, nu dog de!". Hoppas på en mer fokuserad story/sammanhållen upplevelse i s2.
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.
Första säsongen var jävligt spretig i min mening och gick i från spelet för mycket. Saknade dom där riktigt läskiga partierna och jag saknade lite ensam tid med Joel. Typ som i spelet där man kan luffa runt ganska länga och bara explora. Saknade lite monster fighter också hade ju hoppats på att den klassiska Bloater flighten i gympasalen hade varit med och en jävla massa smyga bakom Clicklers avrättningar. Tyckte att det började bra men sen blev det segt och ointressant mot mitten (för mycket tvserie drama och annat trams) och förbannat långsamt tempo bara för att sedan hetsa som fan mot slutet för att få ihop hela storyn i sista avsnittet typ. Jämnare tempo tack. Tyckte även serien kändes mer som en billig version av Walking Dead än en The Last of Us serie. Ska dock ge säsong 2 en chans kan ju inte bli annat än bättre.
Jäpp … tiktok generationen… mina kids filmar allt vertikalt
Mycket tråkig utveckling.