The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom-trailer visar upp spelvärlden

Robot
The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom-trailer visar upp spelvärlden
Medlem

Kollar på enstaka screenshots istället. Vill som vanligt inte få för mycket avslöjat så jag brukar undvika alla trailers efter den första utannonserings-trailern. Halva magin ligger i att upptäcka själv 😄

Medlem

Äntligen ett Zelda-spel man blir sugen på!

Releasehästryttare

Tycker det ser svinkul ut!

Men är rädd att många människor som inte är bra på pussel kommer ha svårt att fundera ut hur man skall komma vidare i välden och de kommer ge spelet ett sämre betyg än va de kanske är värt ..

Medlem

Det ser ju riktigt trevligt ut ☺️ kul att man tar mycket från senaste Zelda spelen såsom sidequests, mixa ingredienser och blanda sina kläder för olika status effekter 👍

Medlem

Det ser riktigt kul ut!

Medlem

Jag stängde av. Känner att dessa filmklipp spoilar för mycket. Jag vill inte veta alla mina abilitys i förhand.

Skrivet av Devan:

Men är rädd att många människor som inte är bra på pussel kommer ha svårt att fundera ut hur man skall komma vidare i välden och de kommer ge spelet ett sämre betyg än va de kanske är värt ..

Alla Zelda spel har ju pussel och det är ju inte till dess nackdel.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Jag vet inte. Ju mer jag ser av spelet desto mer ökar känslan av att jag hellre skulle vilja fightas mot fienderna själv, istället för att copypaste fiender som gör det åt mig eller kasta kopierade objekt på dem.

signatur

Jätteintressant information.

Medlem

Var inte intresserad av detta spel från början men ju mer ser av det desto mer taggad blir jag, tycker det ser riktigt kul ut.

Medlem

Tänk den dagen vi får en nytt Zelda där det inte ser ut som någon mina dagis barn vill spela. =D

Medlem

Spelvärlden verkar bli rejält stor. Gillar också att de fortsätter med samma grafik som Link's Awakening. Tilt shift-effekten gör att allt ser ut som små leksaker.

signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus | Twitch: Gorrsnus

Synd att de kör på samma stil som Links Awakening, ser ut som skit men spelet kan bli bra ändå. LA var dock som bäst ett 3/5 enligt mig om man ska vara generös då BOTW och TOTK är 5/5 men det är mycket begärt att alla spel ska nå upp till den nivån, sen är det mycket tycke och smak förstås.

signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Medlem

Hade velat spela som link =/

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jag tycker det är bisarrt fult.

signatur

1338 - One Step Above

Avstängd

Väldigt less på Zelda just nu och detta fick en inte mer sugen. Ser riktigt dåligt ut imo.
inväntar nästa Zelda spel.

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Natrium:

Tänk den dagen vi får en nytt Zelda där det inte ser ut som någon mina dagis barn vill spela. =D

Zelda lär ju inte vara vidare populärt den dagen, hoppas det aldrig händer.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av Devan:

Nja, det är nog otroligt lätt är känslan jag får, tyvärr.

Medlem

Jag tycker spelet ser billigt ut på nått sätt...kan vara den låga nivån på grafiken. Känns som att designstilen valdes för att den går fort att slänga ihop och är mer ett sätt för Nintendo att klämma ut lite mer dödsryckningar av den veka hårdvaran i Switchen innan Switch 2.

Som nämts tidigare i tråden så låter det inte så kul att man inte strider själv. Det hade ju inte varit orimligt att lägga till lite offensiv magi. Det hade nog gjort att jag iallafall blivit mer sugen:)

signatur

To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!

Medlem

Ser ut att kunna bli årets pusselspel. Verkar blanda nytt och gammalt på ett bra sätt. Ska bli spännande att spela.

Medlem

Gillar inte grafikstilen, Link's Awakening räknar jag också som ett fruktansvärt fult plastigt spel. Spelar nog hellre igenom TotK en runda till istället.

Medlem

Ändå kul att samma studio gör ett eget Zelda efter uppfräschningen av Links Awakening. Jag var heller aldrig såld på designen men gick bättre än väntat att spela Links Awakening så kul att konceptet förnyas.

Medlem

Herregud vilket skräp. Ser ut som en Ouya-titel.

Medlem

Kommer bli kul
Ser även ut att vara bättre optimerat än Link's Awakening.

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Detta kommer tillsammans med Astrobot konkurrera om Goty tror jag.

Medlem
Skrivet av Monki Rauklund:

Synd att de kör på samma stil som Links Awakening, ser ut som skit men spelet kan bli bra ändå. LA var dock som bäst ett 3/5 enligt mig om man ska vara generös då BOTW och TOTK är 5/5 men det är mycket begärt att alla spel ska nå upp till den nivån, sen är det mycket tycke och smak förstås.

Smaken är som baken. Själv tyckte jag Links Awakening var ett mysigt och roligt spel medans BOTW var det sämsta Zelda-spelet jag spelat. Riktigt skitspel i mitt tycke😅

Medlem
Skrivet av lasselason:

Detta kommer tillsammans med Astrobot konkurrera om Goty tror jag.

Jepp. Svagt spelår 2024, hehe

Medlem
Skrivet av Majoren:

Jepp. Svagt spelår 2024, hehe

Nja, håller inte med alls. Om Astrobot och Zelda levererar som jag tror så blir 2024 ett väldigt bra spelår för mig iallafall. Stellar Blade är helt fantastiskt och Mario and Luigi Bros spelet tror jag blir riktigt bra det med.

Medlem

Det här ser riktigt bra ut! Dessvärre är jag sedan länge switchlös. Att switch 2 blir bakåtkompatibel känns som en lågoddsare så får lira då istället.

Medlem
Skrivet av lonian:

Zelda lär ju inte vara vidare populärt den dagen, hoppas det aldrig händer.

Zelda skulle inte vara popis om det inte var för sådana som jag som spelade och älskade originalen back in the day =D

Medlem

Älskar nintendo och min switch går varm. Men varför har alltid nintendo en sådan jävla dålig trailer röst i alla trailers och på alla nintendo directs ?

12
Skriv svar