Se sista Black Myth: Wukong-trailern innan premiären

Robot
Se sista Black Myth: Wukong-trailern innan premiären
Gnällkuk

Ska bli intressant att se om det klarar leva upp till hypen.

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Ser jäkligt bra ut. Inte till Xbox samma datum alltså, är det Series S som spökar tro?

Medlem

Ser väldigt bra ut men det känns lite som att spelet är någon form av boss-bonanza? Allt som visats har ju nästintill varit fighter mot olika bossar. Finns det nåt mer undrar jag spontant.

Medlem

Hoppas att det blir något som känns nytt och uppfriskande. Även om jag älskar Soulsbornegenren så börjar jag faktiskt känna mig lite mätt på att allt mer eller mindre bara är reskins av exakt samma koncept.

Medlem

Oerhört snyggt, märks att det är i UE5.

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Ser väldigt bra ut men det känns lite som att spelet är någon form av boss-bonanza? Allt som visats har ju nästintill varit fighter mot olika bossar. Finns det nåt mer undrar jag spontant.

Jag undrar detsamma. Så vill jag att spelet inte ska vara. Man vill ju slåss även mot mindre fiender och även ha lugna stunder där man utforskar världen och löser pussel.

Medlem
Skrivet av Guld:

Jag undrar detsamma. Så vill jag att spelet inte ska vara. Man vill ju slåss även mot mindre fiender och även ha lugna stunder där man utforskar världen och löser pussel.

Eexakt. Lite andrum med utforskning är guld värt i alla spel.

Medlem
Skrivet av nicbex:

Hoppas att det blir något som känns nytt och uppfriskande. Även om jag älskar Soulsbornegenren så börjar jag faktiskt känna mig lite mätt på att allt mer eller mindre bara är reskins av exakt samma koncept.

Av de förhandstittarna jag sett verkar de flesta tycka att det påminner mer om Jedi: Fallen Order och God of War än Souls-serien. Det finns t.ex ingen parry i spelet och det är en hyfsat linjär och rak story. Men de är ju alla baserade på två timmar av spelet, så det kanske visar sig vara annorlunda vid release.

signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av nicbex:

Spelet ska tydligen vara mer likt God of War än Soulsborne enligt de som testat nyligen. Det är inte så öppet som många fått för sig, utan ett ganska linjärt äventyr med mindre rpg-inslag (precis som de nya God of War spelen). Samma sak med karaktärsutveckling och vapen. Det händer inte särskilt mycket med din karaktär under äventyrets gång och även om staven får nya egenskaper/förmågor så är det staven du har som vapen äventyret igenom.

Jag tror säkert att det kommer bli ett grymt bra äventyrsspel, men de som väntar sig ännu ett Soulslike lär bli besvikna.

Medlem
Skrivet av vamp:

Spelet ska tydligen vara mer likt God of War än Soulsborne enligt de som testat nyligen. Det är inte så öppet som många fått för sig, utan ett ganska linjärt äventyr med mindre rpg-inslag (precis som de nya God of War spelen). Samma sak med karaktärsutveckling och vapen. Det händer inte särskilt mycket med din karaktär under äventyrets gång och även om staven får nya egenskaper/förmågor så är det staven du har som vapen äventyret igenom.

Jag tror säkert att det kommer bli ett grymt bra äventyrsspel, men de som väntar sig ännu ett Soulslike lär bli besvikna.

Det låter ju fantastiskt, iallafall för mig som inte tycker om Soulslike spel.

Medlem
Skrivet av vamp:

Låter kanon tycker jag! Ser fram emot recensionerna innan jag trycker på köpknappen.

Medlem

Nej jag tänker köpa Starwars Outlaws och försaka en hög spel jag borde spela för länge sedan istället! Som typ 30 andra riktigt bra spel.

1
Skriv svar