Bungie klargör att de kommer fortsätta med Destiny trots alla uppsägningar
Vad jag förstått så var Destiny 3 aldrig under utveckling.
Det som lades ned var deras tredje-person avstickare i Destiny universumet, Payback.
Detta enligt Schreier.
"Just to clear up some rumors floating around, Destiny 3 was not canceled because it was never in development, per people familiar. Bungie did some very early work on a spinoff project called Payback, but they canceled that a while ago."
https://x.com/jasonschreier/status/1819075149360185737
Sen verkar planen vara att släppa deras nya spel Marathon(sci-fi PvP extraction shooter) 2025, som enligt rykten sägs vara väldigt ljummet som det är nu.
The more I practice, the luckier I get.
Jag tror det är bra med uppsägningar, dom blir nog av med en hel del ”woke” personal som på senare år gjort konstiga designbeslut i spelet där man försöker trycka på oss spelare en viss agenda.
Det enda jag önskar är ett grymt jävla sci-fi spel utan politik från nutid i verkligen intryckt i ansiktet. Ge mig ett innehåll att drömma om, jag vill iväg från verkligheten när jag startar ett spel, inte in i samma värld.
Jag tror det är bra med uppsägningar, dom blir nog av med en hel del ”woke” personal som på senare år gjort konstiga designbeslut i spelet där man försöker trycka på oss spelare en viss agenda.
Det enda jag önskar är ett grymt jävla sci-fi spel utan politik från nutid i verkligen intryckt i ansiktet. Ge mig ett innehåll att drömma om, jag vill iväg från verkligheten när jag startar ett spel, inte in i samma värld.
Alla spel Star Wars, WH 40K e dyl är utanför din intressesfär då ?
Som vanligt när någon källarvarelse försöker komma med anmärkningar om att saker är "woke".
Alla spel Star Wars, WH 40K e dyl är utanför din intressesfär då ?
Som vanligt när någon källarvarelse försöker komma med anmärkningar om att saker är "woke".
<Uppladdad bildlänk>
Det är dom absolut inte. Vad jag än säger kommer du störa dig på det (misstänker jag) Vi tycker olika punkt.
Jag vill bara ha content utan att man försöker trycka på folk något politiskt. Det är svårt och förklara och vi skulle säkert behöva en riktigt god utekväll med flera öl för att ens börja gräva på toppen av ämnet, vad jag menar är: det är inte värt det.
Däremot tror jag att vi båda vill ha riktigt bra content och ha kul helt enkelt. Det är målet med spel, nyskapande, flykt från verkligheten, i min mening.
https://i.imgur.com/nifwfCE.jpeg
bahahahahahahha😆 😆
Vad jag förstått så var Destiny 3 aldrig under utveckling.
Det som lades ned var deras tredje-person avstickare i Destiny universumet, Payback.
Detta enligt Schreier.
"Just to clear up some rumors floating around, Destiny 3 was not canceled because it was never in development, per people familiar. Bungie did some very early work on a spinoff project called Payback, but they canceled that a while ago."
https://x.com/jasonschreier/status/1819075149360185737
Sen verkar planen vara att släppa deras nya spel Marathon(sci-fi PvP extraction shooter) 2025, som enligt rykten sägs vara väldigt ljummet som det är nu.
För den intresserade så medverkade han även i senaste podcasten av FPS. Kan rekommendera!
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Lär dig att stå bakom dom vanliga arbetarna som def inte får bestämma om något ska vara det dom vill. Om du är en person som står bakom en avskedad kändis tex som säger något dumt som företaget inte vill stå bakom. Så stå bakom vanliga arbetare också åtminstone. Annars så är det svårt att ta dig seriös. Och att det istället är du som har förutfattade meningar och blivit lurad till en agenda utan att förstå bättre. Woke är typ ett icke ord idag för att ersätta något dåligt och kan igentligen vara sånt du gillar också. Vad jag menar är att sånt du gillar kan andra tycka är woke bara för att ordet är så flummigt.
Se hur det går när man missköter ekonomin. Sony betala för mycket för Bungie.
Testa att googla Microsoft Acti/Blizz uppsägningar.
Testa att googla Microsoft Acti/Blizz uppsägningar.
Dubbla personal. Tror du verkligen att Microsoft behåller Activision personalen när de redan har den personalen?
Jag älskar Destiny. Eller älskade. Har t.o.m. med specialversionen av PS4 konsolen med Destiny tema för den var så snygg
Även om Bungie hade ett ganska knapert världsbyggande i D1 var jag fast i deras vision. Vem ville inte vara en odödlig krigare i deras episka historia mellan gott och ont? Ljus mot mörker?
Tyckte även att början av D2 var bra. Deras förklaring till varför man var tvungen att börja om och kämpa för att låsa upp krafter och återskapa sina forna krafters fulla potential var intressant. Och att utforska solsystemets olika planeter för att samla sina följeslagare igen var så härligt.
Men efter att dom raderade Forsaken och allt gammalt material fram tills dess tappade jag suget. Avskyr tanken på en spelvärld som bara går att uppleva under en begränsad tid och sen försvinner för alltid. Speciellt när man har betalat fullpris för spelen.
Jag har inte spelat D2 på flera år för jag är fortfarande besviken.
Vad jag hade viljat ha av Bungie är en total remake av ettan och tvåan där man ska kunna uppleva allt storyrelaterat innehåll igen och sen ha eventbaserade saker vid sidan av.
Och istället för Destiny 3 skulle det kunna heta Distiny: Origins eller nåt.
PSN: OAKTHYR
Dubbla personal. Tror du verkligen att Microsoft behåller Activision personalen när de redan har den personalen?
De vittnade i domstol och skickade in uppgifter till myndigheter om att ett uppköp inte skulle leda till uppsägningar så du menar likt FTC att de ljög?
De vittnade i domstol och skickade in uppgifter till myndigheter om att ett uppköp inte skulle leda till uppsägningar så du menar likt FTC att de ljög?
Har transcripts över det? För de sa dem aldrig. De sa inga uppsägningar i studiosarna.
Har transcripts över det? För de sa dem aldrig. De sa inga uppsägningar i studiosarna.
FTC anser sig vilseledda i alla fall.
Microsoft har sagt att Activision skulle fortsätta drivas som ett helt separat bolag som kan avyttras helt eller i delar när som helst och att status quo skulle uppehållas.
Det såklart inte så att de aldrig kan säga upp personal men när Phil Spencer i samband med de senaste uppsägningarna säger att de funnit överlappande delar mellan företagen som inte behövs är det tydligt att Activision inte alls drivs som ett separat bolag.
https://www.polygon.com/24065269/ftc-microsoft-activision-dea...