Hunt: Showdown går ner 48 timmar för massiv uppdatering

Robot
Hunt: Showdown går ner 48 timmar för massiv uppdatering

Ny karta, ny teknik och nedstängda PS4- och Xbox One-versioner.

#hunt-showdown

Medlem

Hunt: Showdown är ett väldigt bra spel som kanske blir ännu bättre nu.

Om fler spel kunde snegla mer på hur de hanterar ljud så skulle det vara nice.

Medlem

QoL-uppdateringar i särklass. Det ska Crytek ha eloge för. Däremot är jag lite bekymrad över att det aldrig blev ett öppet playtest på experimental builden. Det har de alltid haft vid tidigare uppdateringar. Vilket för mig är väldigt knepigt då tidigare uppdateringar lett till så mycket konstiga buggar och fel att de fått lappa och laga i kvadrat. Men men! Oavsett blir det väldigt spännande att se hur Hunt blir!

En liten korrigering till texten i artikeln: Mörkersikte finns inte i spelet utan det blev nog en grov översättning där. Dark Sight är en kraft som låter Hunters se och höra ekon av andra världar i sin egen som används för att hitta Clues!

Redaktör
Skrivet av hildington:

En liten korrigering till texten i artikeln: Mörkersikte finns inte i spelet utan det blev nog en grov översättning där. Dark Sight är en kraft som låter Hunters se och höra ekon av andra världar i sin egen som används för att hitta Clues!

Naturligtvis! Det borde jag ha tänkt på - 1895 och så... Tack, fixat!

signatur
Medlem

Gratis uppgradering till PS5/XSX? Damn. Har inte spelet men en eloge till utvecklarna.

signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Väldigt underskattat och unikt FPS, hoppas att det lockar en massa nya spelare iom denna lovande uppdateringen!

Medlem

Mer hypad inför denna uppdateringen än inför merparten av spelsläppen framöver
Älskar detta spel!

Medlem

Lite sugen på att återvända, har väl drygt 300 timmar spelade. Har inte lirat sen oktober 2022 tydligen så man lär väl vara ringrostig som attan om man väl kör.

Måste bara få med mig folket man körde med att spela också, solo är ingen höjdare.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

1
Skriv svar