Cowabunga! Vad spelar du i helgen?

Robot
Cowabunga! Vad spelar du i helgen?

Vi testar pixliga 2d-slagsmål, kravlöst byggande och Assassin's Creed-beroende.

#sendhelp, #spelhelg

Fortsätter med Animal Well och förhoppningsvis platte.

Medlem
Skrivet av blackbeatsblue:

Fortsätter med Animal Well och förhoppningsvis platte.

Njut av det spelet. Riktigt roligt metroidvania!

Själv kommer jag nog inte hinna spela särskilt mycket men hade jag hoppas få spela något hade det nog varit unicorn overlord

Medlem

Tyckte Animal Well hade alldeles för mycket tid pussel. Alltså pussel man måste lösa inom en viss tid tidsbegränsningar. Orkade inte med till slut och slutade spela. Kan vara kul annars för den som orkar med sånt.

Annars sitter jag utan nåt att spela. Ingen backlog heller och inget nytt som lockar.

signatur

Den som vet vet.

Mos
Medlem

Blir nog en del deadlock i helgen. Och chained together

Medlem

Detta mästerverk!

Har tagit upp Remnant 2 igen samt installerat de 2 första DLC.
Måste vara ett av decenniets bästa spel!?

signatur

Fifteen minutes, or it’s free!
PSN: Aktiv_Slaktkniv

It's not a lake, it's an ocean

Det här låter inte klokt, men jag har köpt en helt oanvänd Kinect till Xbox One och tänker köra den i helgen. Har plockat fram min tio år gamla standardmodell av Xbox One, uppdaterat den (big mistake, fick fabriksåterställa för att kunna använda den), kopplat i och kalibrerat kameran och kört en vända Kinect Sports Rivals.

Sedan blir det mer Project Zero och Grabbed by the Ghoulies också på den första Xbox samt Lost in Random.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Ska testa det historiska rundvandrings läget i AC: Origins (discovery tour) medan jag sippar Chardonnay och lyssnar på Bo Kaspers Orkester.
Ja det har varit en lång vecka 😀

Medlem

OF! 7 euro för Iron harvest och all DLC. Ja men då så, då vet jag vad man ska spela i helgen helt enkelt

Är dock ruskigt sugen på Sins 2 men jag får hålla lite i pengarna och prioriterar Space marine 2 tyvärr.

signatur

Just an honest man in a leather mask.
Denim demon.
Självmordsbombare för frälsningsarmén.

Medlem

Om det hinns med blir det nog några timmar Fallout: London.

signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Köpte shapez 2 och har riktigt kul

Medlem

Blir Dawn of defiance (Valheim i Grekland) i helgen

Medlem

Blir att fortsätta med Dave the diver som jag är på slutklämmen med. Har även precis startat en ny omgång av Black Mesa också!

Medlem

Köpte Rayman Origins och spelade lite på Decken och blev helt fast så blir nog det. 🤓

Medlem
Skrivet av baxtex:

Köpte Rayman Origins och spelade lite på Decken och blev helt fast så blir nog det. 🤓

De "nya" Rayman-spelen är galet bra och kul att spela med vänner.

signatur

Just an honest man in a leather mask.
Denim demon.
Självmordsbombare för frälsningsarmén.

Medlem

The Last of Us: Part 2 Remastered
Ghost of Tsushima: Directors Cut
God of War

Medlem

Spelar igenom Baldur's Gate 3 och älskart.

Medlem

Blir skräckspel för hela slanten. Först The Bathhouse: Restored Edition, följt av Pathogen X och Demonologist.

Medlem

Tänker att jag ska spela lite cyberpunk2077.. andra gången jag försöker mig på det. Första gången var vid release på ps4 (say no More) men har så jäkla svårt att komma in i det.. kanske helt enkelt inte är för mig..

Dragon Quest XI blir det nog, om jag hinner. Äntligen i akt 2 nu så... Färdig lagom till jul?! 🙈

Medlem

Fortsätter med Prey(2017), börjar närma mig slutet, tror jag?

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Det är ju jaktpremiär idag, så det får bli "The hunter-real life edition" I helgen 😊

Medlem

Elden Ring och Mario Kart

Skrivet av Sebastian Lind:

Dragon Quest XI blir det nog, om jag hinner. Äntligen i akt 2 nu så... Färdig lagom till jul?! 🙈

Skynda långsamt. Det är ett fantastiskt spel.

signatur

00:00:02:42

Medlem

Red Dead Redemption 2(några år senare, spelet tar aldrig slut, på gott och ont).
Och Gran Turismo 7, väldigt svårt att lägga undan även det, det mesta är avklarat.

Medlem

Returnal och Monster Train

Medlem

Det blir Nuka World DLC i Fallout 4 samt Paper Mario: tTYD

Medlem

Kommer att fortsätta med Another crab Treaure, det är kul men oväntat svårt. Kommer även att spela Darktide 40k. Tycker att det är oväntat bra stämning i det faktiskt. Blir nog även lite gamla 16-bits spel på Switch.

Skrivet av Sphere Of No-Form:

Skynda långsamt. Det är ett fantastiskt spel.

Ahhhhhh..... Jag älskar DQ-serien, men är inte riktigt så begeistrad som jag hade hoppats? Vet inte varför, men det är nästan som att det är för jäkla fyllt med content och lite tungrott ibland så det påminner nästan lite om evighetslånga DQ7 i det avseendet. Jag gillar det verkligen, men det känns lite väl utdraget i jämförelse med t ex trean och fyran, som är mina favoriter. De var snabbare, lite mer snappy. Kanske borde ha spelat i 2D-läget men känns konstigt att byta nu. Men alltså, Sylvando! SYLVANDO!! vilken karaktär. 😲

123
Skriv svar