Cowabunga! Vad spelar du i helgen?
Fortsätter med Animal Well och förhoppningsvis platte.
Njut av det spelet. Riktigt roligt metroidvania!
Själv kommer jag nog inte hinna spela särskilt mycket men hade jag hoppas få spela något hade det nog varit unicorn overlord
Tyckte Animal Well hade alldeles för mycket tid pussel. Alltså pussel man måste lösa inom en viss tid tidsbegränsningar. Orkade inte med till slut och slutade spela. Kan vara kul annars för den som orkar med sånt.
Annars sitter jag utan nåt att spela. Ingen backlog heller och inget nytt som lockar.
Den som vet vet.
Det här låter inte klokt, men jag har köpt en helt oanvänd Kinect till Xbox One och tänker köra den i helgen. Har plockat fram min tio år gamla standardmodell av Xbox One, uppdaterat den (big mistake, fick fabriksåterställa för att kunna använda den), kopplat i och kalibrerat kameran och kört en vända Kinect Sports Rivals.
Sedan blir det mer Project Zero och Grabbed by the Ghoulies också på den första Xbox samt Lost in Random.
OF! 7 euro för Iron harvest och all DLC. Ja men då så, då vet jag vad man ska spela i helgen helt enkelt
Är dock ruskigt sugen på Sins 2 men jag får hålla lite i pengarna och prioriterar Space marine 2 tyvärr.
Just an honest man in a leather mask.
Denim demon.
Självmordsbombare för frälsningsarmén.
Köpte Rayman Origins och spelade lite på Decken och blev helt fast så blir nog det. 🤓
De "nya" Rayman-spelen är galet bra och kul att spela med vänner.
Just an honest man in a leather mask.
Denim demon.
Självmordsbombare för frälsningsarmén.
Dragon Quest XI blir det nog, om jag hinner. Äntligen i akt 2 nu så... Färdig lagom till jul?! 🙈
Skynda långsamt. Det är ett fantastiskt spel.
00:00:02:42
Skynda långsamt. Det är ett fantastiskt spel.
Ahhhhhh..... Jag älskar DQ-serien, men är inte riktigt så begeistrad som jag hade hoppats? Vet inte varför, men det är nästan som att det är för jäkla fyllt med content och lite tungrott ibland så det påminner nästan lite om evighetslånga DQ7 i det avseendet. Jag gillar det verkligen, men det känns lite väl utdraget i jämförelse med t ex trean och fyran, som är mina favoriter. De var snabbare, lite mer snappy. Kanske borde ha spelat i 2D-läget men känns konstigt att byta nu. Men alltså, Sylvando! SYLVANDO!! vilken karaktär. 😲