Lonely Mountains: Downhill får en snöig uppföljare

Robot
Lonely Mountains: Downhill får en snöig uppföljare

Lonely Mountains: Snow Riders släpps innan årets är slut.

#Lonely, #Megagon-industries, #mountains-snow-riders

Medlem

Första spelet var helt underbart, la också väldigt många timmar på det. Enkelheten var beroendeframkallande.

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Skribent
Skrivet av LancelotSwe:

Första spelet var helt underbart, la också väldigt många timmar på det. Enkelheten var beroendeframkallande.

Ja helt fantastiskt spel i sin enkelhet. Detta ser också kul ut! Får lite Skifree känsla 😅

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Förra spelet kunde man kötta igenom i Game pass på xbox, men endast pc denna gång?
Snöglittret 10/10
Ansiktsanimationerna 0/10, ser likgiltiga ut i ansiktet, höhö.

Medlem

Väldigt sällan jag känner mig sugen på ett PC-exklusivt spel men detta hade jag velat ha till konsol.

Skribent
Skrivet av Papphammar:

Förra spelet kunde man kötta igenom i Game pass på xbox, men endast pc denna gång?
Snöglittret 10/10
Ansiktsanimationerna 0/10, ser likgiltiga ut i ansiktet, höhö.

Det var väl PC först förra gången också, sen konsol release lite senare?

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

1:an har jag haft på min wishlista i evigheters evigheter...vet inte varför jag aldrig kommit till skott med att köpa den då jag köper ju rätt många spel i månaden oavsett vilket

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Kontot avslutas

Spelade första när, man cyklade på gamepass.
Var väll ok

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Aha kanske var så, hoppas det stämmer

Medlem

Tack Johan! Aldrig hört talas om detta spelet eller dess föregångare tidigare så det blev att köpa och ladda ner!

Var alltid lowkey intresserad av ettan, men blev aldrig av. Men snöbeklädda berg låter ju ännu roligare — vilken värld!

Medlem

Såg faktiskt riktigt trevligt ut, får bli ett köp

Skribent
Skrivet av Dalthor-san:

Tack Johan! Aldrig hört talas om detta spelet eller dess föregångare tidigare så det blev att köpa och ladda ner!

Kul att kunna ge lite tips! Fantastiskt beroendeframkallande spel.

signatur

"Writer and Fighter"

Skribent

Men ja! Kan inte räkna antal timmar jag lagt på LM: D. Detta blir instabuy.

signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Nix. PC, Playstation och Xbox i oktober 2019. Switch kom först i maj året efter, dock.

Skribent
Skrivet av Thundervic:

Nix. PC, Playstation och Xbox i oktober 2019. Switch kom först i maj året efter, dock.

I stand corrected!

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Får lite Skifree känsla 😅

Haha, ja det har du rätt i. Härlig referens.

Medlem

Härligt! Gillade cykelspelet även om stödet på konsol var en besvikelse där spelet har buggar på PS5 och ingen PS5 version med högre upplösning/framerate samt även en del innehåll tror jag Steam fick mer av.

Det är sånt som är problem med konsolversioner som görs outsourcade av tillfällig arbetskraft. Man gör en konsolportning men sedan när nästa konsol (PS5) släpps och buggar och innehåll behöver patchas så blir ofta konsolversionen lidande då ingen vill betala för att göra jobbet.

Steamversionen rullar på bra på en klen dator också varför den är att föredra.

Men frågan är vem som är utgivare/publisher? Har Megagon gett ut det själva?

1
Skriv svar