Tävling – World of Warcraft: The War Within – Collector's Edition

Medlem

Många collectors edition känns som "Money grabs" men denna statyn känns värd varje krona extra mot grundspelet.

Medlem

När world of warcraft pratar om Realms så pratar de som servrar, tror att kontinent eller zon vore ett bättre ord för fråga tre. Om nu inte frågan faktiskt frågar om en ny server som öppnar med expansionen.

Medlem

Får man reda på om man har vunnit idag? 🤩

Medlem

Om man plockar hem en sån här vinst då finns ingen ursäkt att inte plocka upp gamla goa wow igen. Skulle en gammal prot warrior som mådde som bäst i cataclysm ens känna igen sig? 😂

Medlem

Vet inte vad jag ska köra för main i TWW :(( Druid kanske... inte lirat mkt druid. Då får man ju allt i en klass. Annars prästen igen.. eller damma av rougen. Eller prova Evoker. Eller hunter.. hmm.

Medlem

Nu får ni lugna er, varje gång ni lägger upp nyheten på framsidan så minskar chansen att jag vinner >.>

Medlem

Den statyn är riktigt cool tycker jag! Lycka till alla som deltar!

signatur

R00T B33R F0R L1F3

Redaktör
Skrivet av Hugsa:

Får man reda på om man har vunnit idag? 🤩

I morgon. Tävlingen pågår till midnatt.

signatur
Medlem

Kanske är läge att testa WoW.. äntligen?

signatur

Allt har en ände. Och korven den har två.

Medlem

Spelat till och från sedan vanilla, men detta vore riktigt kul 🙂

Medlem
Skrivet av squix:

Spelat till och från sedan vanilla, men detta vore riktigt kul 🙂

Samma här. Började 2005, tappade dock hoppet under Shadowlands. Sedan hände något med Dragonflight, inte haft så roligt på LÄNGE. Sedan de förändringar som de gör för mer casual och saker man kan göra i TWW har fått mig så hype:ad! Spelat sedan 2005 som sagt, dock aldrig fått tag i en collectors edition xD

signatur

PC | PS5 | Switch

Medlem

Lycka till alla! Såg unboxing av denna collectors edition häromveckan. Både statyn och concept art-boken verkar riktigt schysst och av kvalitét. Man märker dock att specialutgåvor inte har lika mycket ”leksaker” längre. Förr fick man t.ex musmatta osv.

Medlem

Hur är det nuförtiden med tävlingar, det verka som "skriv en motivering"-kravet har försvunnit eller? Innan blev man ju tvungen att ha det om värdet översteg 1000 kr, tror jag det var.

Medlem

Som en förevig wow-torsk så hoppas man på vinst. Lycka till allihopa!

signatur

Nä men, annars då?

Medlem

Håller tummarna, tack för chansen! Vore grymt att vinna detta!

Medlem
Medlem
Skrivet av Ph3noM:

Jäklar, lycka till alla!

Den hade prytt sig fint bredvid "9 inches of venom" som redan har sin plats.

Skapligt taggad på TWW, ledig dag på fredag, blir lir hela natten lång tors-fredag

Jasså är det så du kallar den 😜

Medlem

Tjoho. Lycka till alla 😊

Medlem

Now is the time to come home.

Medlem

Håller alla tummar!

Mycket uppskattat initiativ FZ!

12
Skriv svar