Pearl Abyss visar upp en bosstrid från Crimson Desert
Hade helt glömt bort att denna titel existerade ens 😅
Lär förmodligen inte spela ändå, hade varit en sak om titeln åtminstone vore co-op, men som singleplayer vet jag inte om varken värld eller spelmekaniker känns intressant nog.
R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MT/s | RTX 3070 >
G < R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | ROG RTX 3090 Ti >
B < Pixel 8 | WF-1000XM4 | XB900N >
Ser riktigt nice ut.
Jag har lirat Black Desert av och till, aldrig gillat MMO delen. Utan orsaken till att jag alltid kom tillbaka var gameplay och väldigt coola och flashiga strider. Så jag har alltid spelat Black Desert som ett SP, och nu kommer dom göra ett dedikerat single player spel tror jag verkligen det kommer bli något extra,
Ser framemot och hoppas att storyn blir åtminstone hälften så bra som striderna ser ut. Då tror jag detta blir ett topp listat spel för mig.
Det här är det kommande spel som jag ser mest fram emot!
Jag med!
Gillar början när det är 1 mot 6 och varje person står och kollar på när sina kompisar blir slaktade en efter en..
https://i.pinimg.com/originals/08/36/3d/08363de35aecf875f4476...
Med tanke på hur mycket stryk han skakar av sig i bossfighten så gissar jag att de inte hade skada honom i alla fall. Lite blandad fight också...mestadels snygg och bra, men det kliar lite i ögat en smula när monstret inleder en slagserie som den envist bara måste genomföra...trots att vår hjälte kastade sig 10 meter bort i god tid innan första slaget.
Antar att man inte tänker på sådant när man väl spelar spelet, annat än att vara tacksam för respiten
Den västerländska trippel-A industrin går på knäna, men Sydkorea och Kina verkar skörda stora framgångar.
Ja verkligen. Ser nästan enbart fram emot titlar från öst nu. Japanerna får skärpa sig lite och inte böja sig för väst dock.
Tror jag fick höra om titeln för första gången idag.
Det ser snyggt ut iaf.
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Den västerländska trippel-A industrin går på knäna, men Sydkorea och Kina verkar skörda stora framgångar.
Ja det är populärt med pay to win och micro transaktioner, inte för att tala om mobil spel! Ja det är nog bara till att inse att den asiatiska marknaden är väldigt olik och MYCKET större än den västerländska!
Lär förmodligen inte spela ändå, hade varit en sak om titeln åtminstone vore co-op, men som singleplayer vet jag inte om varken värld eller spelmekaniker känns intressant nog.
Enligt en 5-6 år gammal artikel så finns det co-op, men kan ha ändrats efter det.
https://wccftech.com/crimson-desert-interview-with-lead-produ...
Enligt en 5-6 år gammal artikel så finns det co-op, men kan ha ändrats efter det.
https://wccftech.com/crimson-desert-interview-with-lead-produ...
Det var nog tänkt som ett co-op/MMO-lite från början, rätt säker på att det är vad som fångade mitt intresse när jag först hörde om spelet — en mer berättardriven PvE-version av Black Desert Online att fortsatt spela med vänner och bekanta.
Men varit rätt dött med information kring titeln, särskilt under pandemi-åren, och det talas inte längre om co-op när det nämns numera. Så är lite rädd att man skrotat online-bitarna helt.
Men men, kan alltid hoppas! För är rent krasst inte direkt sugen på ännu ett bossrush/souls(like).
R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MT/s | RTX 3070 >
G < R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | ROG RTX 3090 Ti >
B < Pixel 8 | WF-1000XM4 | XB900N >