Deadlock Playtest

Medlem

Jag testar också gärna

Medlem

Tar också gärna en 37210835

signatur

1# FZ Troll

Medlem
Skrivet av Ismo:

Skickat vänförfrågan, löser inbjudan nu under lunch om ni hunnit acceptera, annars senare i eftermiddag!

Snyggt! Man tackar!

Medlem

Hej! Jag är väldigt intresserad av deadlock och skulle vara jätte tacksam om man fick en invite till att playtesta om det finns nån kvar!

Min friendcode är 80598939 och är gärna med på att spela lite games.

Medlem

Om det fortfarande bjuds in så tar även jag gärna en
5071831

signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Tar gärna en invite om man kan få en! friend code: 236214

Medlem

Tar också gärna en invite om det är möjligt fortfarande dvs. Min friend code är: 107901853

Medlem

Detta verkar ju väldigt intressant, finns det möjlighet för en invite fortfarande?
Min friend code är: 16974352

Medlem

Tar gärna en invite om möjligt
3886058
Tack!

MiN
Medlem

Finns det invites kvar eller är man försent ute?

Friend code: 71431

Medlem

Om någon är intresserad av en inbjudan kan ni lägga till: 1417586676 så skickar jag så fort jag har möjlighet.

Medlem

Lämnar min friendcode är om nån vänlig skäl har kvar en invite: 4319328

Medlem

Jag testar gärna om det fortfarande går!
Tack på förhand!

Friendcode 8054683

Medlem

Vore otroligt tacksam om jag också får en invite <3
Friend code: 18748023

Medlem

Om någon har en över hade jag gärna också gärna provspelat.
Friend code : 10299872

Medlem

Har skickat vänförfrågan till samtliga, löser inbjudan senare!

Medlem

Supertaggad på att prova! Om någon har en inbjudan så skulle jag bli mkt tacksam.
Friend Code: 44326570

signatur

Den lättjefulla spelaren. Som även bygger hemsidor.
Billig hemsida till företag

Medlem

Har´bara hört bra saker om detta så skulle gärna vilja testa!
Friend code: 27136

Tack!

Neo
Medlem

Hej!
Jag tar gärna också en inbjudan om de fortfarande finns kvar, hade uppskattas mycket!

Friend code: 308591144

Neo
Medlem

Hej!
Tråden varit "död" över ca 1-2 veckor, brukar inte återuppliva gamla trådar men är de någon som har möjlighet att invita till Deadlock så hade det varit super snällt. Vill verkligen testa det. Friend code: 308591144

Medlem

Försökt invita folk men ingen som accepterar så jag ger upp.

Medlem
Skrivet av Hator:

Behöver folk invite fortfarande? Så kan jag försöka fixa om någon timme eller 2.

Ja,alltså, bjuder ni fortfarande in så tar jag gärna emot på vänkod 31849794

Medlem

Sorry att jag inte varit så aktiv med inbjudningar senaste veckorna men fint att andra tar över stafettpinnen!

Medlem

Förresten, jag startade ett spontant svenskt community för Deadlock om någon vill hoppa in och snacka/lira lite! Inget avancerat, bara ett ställe för oss svenskar att hitta varandra och kanske köra några matcher tillsammans. Om ni vill engagera er mer, typ som admin eller bara bidra på något sätt, så är det bara att hojta till! 🎮

Steam-grupp: Deadlock Sverige
Discord: Deadlock Sverige

Vi kan dela invites också.

Vi ses där om ni är sugna! 😊

signatur

Sveriges största Hell Let Loose Community - https://hellletloose.se
Deadlock Sverige: Deadlock Sverige

12
Skriv svar