Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 försenas IGEN

Robot
Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 försenas IGEN
Medlem

Flashbacks till Duke Nukem Forever.

Medlem

Tja, hellre försening än buggfest.

Medlem
Medlem

Paradox the Masquerade

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av deezel:

Medlem

Inte så förvånande. Hoppas fan det inte blir en walking sim.

signatur

I drank what?

Medlem

Känns som att många utvecklare idag väljer att försena för finsputs. Ändå är det väldigt många som släpps i ofärdigt skick ibland med 1år eller mer i försening tillsammans med slogans som "releasen when it's done". Man kan undra hur verklighetsfrånvända vissa utvecklare är.

Medlem

Det har ju varit kaos rakt igenom allt med Bloodlines 2 känns det som så vi har säkert mer att vänta.

signatur

The Owls Are Not What They Seem

Medlem

Fan.
Men men, håller tummarna på att utfallet blir ett genuint bra spel istället då.

signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem

Låter bra, låter inte som att de ska tillbaka till ritbordet i alla fall.

signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Spelet verkar ju ha haft problem med oerfarna utvecklare under hela produktionen…

Det här kommer garanterat suga rejält.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Det här kommer garanterat suga rejält.

Vampyrer ska suga, så det kanske blir bra? 🩸🧛‍♀️

signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Jag blir otroligt överraskad om denna blir bra

Medlem

Skrattar varje gång jag ser en nyhet om spelet. "Köpte" det med kuponger jag fick på Steam när jag köpte mitt Valve Index så jag kan inte refund:a det, så... nu är det lite av en kul ploj att vänta på det och hoppas på att det kanske faktiskt är lika bra, men mindre buggat som TVTMB. Annars kunde de lika bra bara gjort en nytolkning av originalet så kanske det hade blivit lite mindre problem men garanterat(?) ett bra spel.
Känns som om de enda bra spelen man spelar nu (på PC) är indie-spel och Satisfactory. Men lite fler spel där vi får vara de onda, elaka, hade inte skadat. Och det hade ju speglat världen och tiden vi lever i... Dystopiska världar med megacorporations är vi vana vid, men jag vill vara i topp och stoppa småfolk som försöker dra igång en revolution. Kameror och mikrofoner i varje hem, privat armé som tar hand om min smutsiga tvätt.

Avstängd

Av det jag sett av chinese rooms version av spelet så har jag blivit MYCKET besviken.
Även om det är välpolerat så kommer det vara en välpolerad skitkorv.

Medlem

Fan star citizens 4.0 patch med första jumpgaten kommer komma ut före det här.. lol.

Medlem
Skrivet av deezel:

4 och ett halvt år har det försenats hittils. Kommer det 2025 så blir det 5 års försening. Då skall det fan vara så buggfritt att det startar när man kör det i en dator med helt fel arkitektur.

Skrivet av Sur Apan:

Det har ju varit kaos rakt igenom allt med Bloodlines 2 känns det som så vi har säkert mer att vänta.

Det har varit kaos rakt igenom med alla riktiga Masquerade-spel till PC. Alla har varit buggfester där halva spelen har yxats bort för tiden/pengarna inte räckt till.

1
Skriv svar