Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 försenas IGEN
Svårväck vampyr får längre sovmorgon.
#Bloodlines-2, #Paradox, #The-chinese-room, #Vampire-The-Masquerade
Tja, hellre försening än buggfest.

Låter bra, låter inte som att de ska tillbaka till ritbordet i alla fall.
Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3
Det här kommer garanterat suga rejält.
Vampyrer ska suga, så det kanske blir bra? 🩸🧛♀️
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.
Skrattar varje gång jag ser en nyhet om spelet. "Köpte" det med kuponger jag fick på Steam när jag köpte mitt Valve Index så jag kan inte refund:a det, så... nu är det lite av en kul ploj att vänta på det och hoppas på att det kanske faktiskt är lika bra, men mindre buggat som TVTMB. Annars kunde de lika bra bara gjort en nytolkning av originalet så kanske det hade blivit lite mindre problem men garanterat(?) ett bra spel.
Känns som om de enda bra spelen man spelar nu (på PC) är indie-spel och Satisfactory. Men lite fler spel där vi får vara de onda, elaka, hade inte skadat. Och det hade ju speglat världen och tiden vi lever i... Dystopiska världar med megacorporations är vi vana vid, men jag vill vara i topp och stoppa småfolk som försöker dra igång en revolution. Kameror och mikrofoner i varje hem, privat armé som tar hand om min smutsiga tvätt.
Tja, hellre försening än buggfest.
4 och ett halvt år har det försenats hittils. Kommer det 2025 så blir det 5 års försening. Då skall det fan vara så buggfritt att det startar när man kör det i en dator med helt fel arkitektur.
Det har ju varit kaos rakt igenom allt med Bloodlines 2 känns det som så vi har säkert mer att vänta.
Det har varit kaos rakt igenom med alla riktiga Masquerade-spel till PC. Alla har varit buggfester där halva spelen har yxats bort för tiden/pengarna inte räckt till.