Grafik skadad eller bara allmänt dum i huvudet?
Har haft den goda aktiviteten senaste månaderna att varje dag gå, jogga eller cykla en längre sträcka varje dag.
Känns bra och har gjort nytta. Tills idag.
Är nära mitt hem, andan i halsen, stannar upp och tänker.
-"Undrar vilken inställning det är på "shadows" här.
Inser då hur sjuk i huvudet jag är och var tvungen att fotografera eländet och göra avbön här. 😆
“All thinking people are atheists.”
Minns att jag hade en liknande händelse en gång, någon gång i början av 00-talet. Då såg jag solen reflektera på fönstren på en skyskrapa och började tänka i grafiska datatermer om hur imponerade det såg ut, som om jag såg raytracing på en dator, tills ett "vad fan håller jag på med?" dök upp.
En annan grej jag började tänka på nu, i mitten av 90-talet så brukade jag leka med en landskapsgenerator vid namn Vista. När jag sedan 1996 åkte till Turkiet med familjen så var jag mest imponerad över hur landskapet där "ser ut som i Vista". Vilket min far sedan retade mig för under resten av resan
Jag har försökt plocka upp saker på avstånd som man kan göra i många VR spel 😃
Jag har försökt plocka upp saker på avstånd som man kan göra i många VR spel 😃
Samma här! Speciellt efter HL-Alyx. Man har liksom tränat in det i muskelminnet hehe.
Samma här! Speciellt efter HL-Alyx. Man har liksom tränat in det i muskelminnet hehe.
Jo framför allt det, försökte vifta med handen och försökte få saker att flyga till mig
Rörelsen känns så naturlig
Har också haft såna ögonblick. Typ som när jag letade efter något hemma, och tänkte "Men vad dum jag är! Det är ju bara att Ctrl+F och söka!"
Hahahahaha 😆 Episkt!
“All thinking people are atheists.”
Läser en bok och vill trycka Ctrl+F
PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch
Det har hänt ett par gånger att jag försfökt att zooma i foton med fingrarna när vi suttit och kollat gamla familjealbum! 😅
Även när jag ritat på papper så har man instinktivt försökt rotera och zooma med samma nypgrepp som på tablets...
Man känner sig så himla smart när det händer. 😁