Nya Alien vs Predator visar upp sig

Medlem

fan va kung. grym teaser


signatur

<3

Medlem

Ooooh AvP du ljuva spel! Längtar (läs: inte) över att få spela som marine och höra det där krypande, slibbiga ljudet, det där oroväckande pipet på rörelsedetektorn som försvinner titt som tätt... bara för att i nästa sekund som du vänder dig om så hoppar en facehugger upp och våldför sig på ditt ansikte. Rysningar...!

Nej fy fan vad kul det ska bli då detta kommer

Medlem

Det där pip ljudet från rörelse scannern som var med i trailern (från Aliens 2 filmen)är så grymt jävla äckligt skrämmande, på ett bra sätt.. Ser fram emot detta, fast ser mer emot Colonial Marines.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

hellre detta än DNF tbh
Är ett stort fan av aliens , frågan är vart Colonial Marines från Gearbox tog vägen lol.

Medlem

*rys*

Har väntat så länge på detta!

Jag minns fortfarande första gången jag spelade DOOM nångång på 90 talet och tänkte att så här vill jag ha ett aliens spel.
Nu har vi ju fått ett par st under åren och jag gillar rebellions avp bäst. Kul att se dom tillbaka bakom ratten, och håller det samma kvalité som avp1 till pc så är jag mer än nöjd.
Men kommer det verkligen till PC? Såg endast ps3 och xbox360 som listat tidigare.
Men det vore ju "lustigt" om det inte kom till PC.


signatur

Spelar mest: State of Decay 2

Medlem

Jepp snart är det dags att ha rostfria kallingar vid datorn

Medlem

AvP var ett episkt spel. Intromenyn med ljudslingan var tillräckligt för att pulsen skulle nå lätt otrevliga höjder.

Medlem
Medlem

Glöm inte S:et: Aliens vs Predator.

Medlem

Fy fan jag var helt oberedd på att något nytt AvP var i görningen men shit vad jag blev sugen nu. AvP2 ägde i multiplayer. De flesta bra spel har ju co-op nu för tiden så föreställ er co-op i det här! oj oj oj...

Medlem

Hoppas spelet inte påminner det minsta om de 2 st totalusla AvP-filmerna.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Tbh ere Aliens & Marines som gör det iaf för mig.
Predator delen kan jag leva utan..

Beep beep , come out come out whereever you are!!

Medlem

Shit vad nice! Det var ju snack om ett AVP spel som skulle ha coop och likna left4dead är det detta spel?


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Shit vad nice! Det var ju snack om ett AVP spel som skulle ha coop och likna left4dead är det detta spel?

Nä det var Colonial Marines som är nedlagt nu.

Medlem

fy fasen givet köp alltså! ser gryymt ut

Inaktiv
Skrivet av elusive:
Skrivet av Hardboiled15:

Shit vad nice! Det var ju snack om ett AVP spel som skulle ha coop och likna left4dead är det detta spel?

Nä det var Colonial Marines som är nedlagt nu.

Nedlagt? Källa?

Måste ha missat det isf.

Medlem

Yeeeeaaaasssss!!! Woo!

Medlem
Medlem
Skrivet av Spelaspelet!:
Skrivet av elusive:
Skrivet av Hardboiled15:

Shit vad nice! Det var ju snack om ett AVP spel som skulle ha coop och likna left4dead är det detta spel?

Nä det var Colonial Marines som är nedlagt nu.

Nedlagt? Källa?

Måste ha missat det isf.

Sist jag läste något så var det lagt på is medan Gear box fixar till ekonomin lite.

Trevligt att det är Rebellion som jobbar med AvP3 då dom var med och gjorde första. Kanske random-spawns på aliens kan komma tillbaks.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

*bip***bip**bip*bipbipbip WAHHHHHH!

Äntligen!!! Hoppas det blir samma grymma LAN-lir

Fan va kul man har haft åt att skrämma polarna HAHAHAHA

Inaktiv

vill ha spelet

Medlem

OMGWTFBBQPWN!!! Detta skall bli så sjuuuukt skoj

Medlem

Orgasm!

PS. Colonial Marines är inte nerlagt, senaste rycktet är releas 31 Dec 2009. Även hört via forum folk som börjat jobba hos gearbox just på denna titel.

http://www.shacknews.com/onearticle.x/58436

Avp3 intervju o snaskiga art work
http://www.youtube.com/watch?v=YRgya1TAt14

Så kanske 2 bra alien spel detta år

Vet va jag ska göra ihelgen, sk(t)räck kolla min alien box

Medlem

Detta kanske kan bli något.

Medlem

Hoppas verkligen att detta blir roligt.
Vet inte hur många timmar jag har ägnat i AVP2 även en del i första men inte lika mycket

Medlem

Avstår från att hurra då folk redan gjort detta men det ser riktigt bra ut och dom 2 tidigare spelena var ju grymma också så detta får man ju hålla koll på.
Vet inte hur många gånger man hoppat till i dessa spel och i 8 av 10 fall så är det nog fan underredet av en facehugger som skrämmer mest...seriöst finns det nån otäckare alien än dessa små åtta benade våldtäktsmän?

Medlem

They mostly come at night... mostly...

Hoppas på:
- SP kampanj i Coop för åtminstone 2 st, jag menar åtminstone Marines är ju som gjort för coop!
- Lätt RPGa tendenser, inte direkt levlar och strength/agility osv utan mer bara att kunna modifiera vapen liknande Dead Space/Resident Evil 5 och kanske göra val som att kunna få plats med ett extra medkit i utrustningen, bättre radar eller sätta på en skyddsplatta extra.

Marines, Aliens, predators och med ovan två punkter är det självklart köp utan att ens vänta på recensioner eller demo

Medlem

Aye caramba!


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem
Skrivet av zauii89:

Tbh ere Aliens & Marines som gör det iaf för mig.
Predator delen kan jag leva utan..

Beep beep , come out come out whereever you are!!

För multiplayer kanske, men jag diggade Predator-kampanjen i AvP2. Det är riktigt skönt att sitta och mysa osynlig i takhöjd och tjuvlyssna på vettskrämda marines.

-"Hey... Did you hear that?"

Oh, joy...!


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Skriv svar