Eriksholm: The Stolen Dream
Stor Gamescom-höjdpunkt, tycker Fredrik om det göteborgska stealth-äventyret.
#eriksholm, #eriksholm-the-stolen-dream, #gamescom
De renderade bakgrunderna såg väldigt daterade ut. Kändes lite som 90-tals 3D Studio-renderingar istället för high-tech, men är det indie-budget och prissatt därefter så är det som det är.
Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?
Förmodar ett invävt (film)-relationsdrama genom hela spelet.
Vore trevligt att kunde välja kort plottext istället för fIlm i options (Off / Shortcuts / Filmic).
Mao.. ett par textmeningar ca 1 till 5 gånger. ELLER.. Text med filmsnuttar utan dialog ca 1-5st. ELLER.. "Filmiskt spel" 10 till 100+ st (detta spel?).
Sen finns det ju sådana med vägval. Det är ett SPEL inte en film, med eller utan vägval.
"Esc to skip"
Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.
Förmodar ett invävt (film)-relationsdrama genom hela spelet.
Vore trevligt att kunde välja kort plottext istället för fIlm i options (Off / Shortcuts / Filmic).
Mao.. ett par textmeningar ca 1 till 5 gånger. ELLER.. Text med filmsnuttar utan dialog ca 1-5st. ELLER.. "Filmiskt spel" 10 till 100+ st (detta spel?).
Sen finns det ju sådana med vägval. Det är ett SPEL inte en film, med eller utan vägval.
"Esc to skip"
ELLER så är detta spel inte för dig? Jag vill ha utvecklarnas version. PUNKT.
ELLER så är detta spel inte för dig? Jag vill ha utvecklarnas version. PUNKT.
Gillar isometriska spel, och man såg ju inte direkt hur spelet kommer vara så, kanske. Extra Punkt.
Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.