Eriksholm: The Stolen Dream

Robot
Eriksholm: The Stolen Dream

Stor Gamescom-höjdpunkt, tycker Fredrik om det göteborgska stealth-äventyret.

#eriksholm, #eriksholm-the-stolen-dream, #gamescom

Medlem

Trailerna såg liknande grafik taget ur Last of us part 2. Vill gärna se mer av gameplay.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Eriksholm är något jag verkligen ser fram emot! Det ser väldigt intressant ut! Hoppas förväntningarna förverkligas!

signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

Detta kommer nog slå faktiskt, känns originellt och nyskapande.

Medlem

Ja det här känns givet. Spännande!

Medlem

Gillar verkligen hur cinematiskt detta spel verkar! Ser fram emot att spela det.

Medlem

Ligger på wishlisten! Mumma kardemumma

Medlem

De renderade bakgrunderna såg väldigt daterade ut. Kändes lite som 90-tals 3D Studio-renderingar istället för high-tech, men är det indie-budget och prissatt därefter så är det som det är.

signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Ser fullkomligt fantastiskt ut, wishlistat.

Medlem

Fruktansvärt snyggt!

signatur

I drank what?

Medlem

Förmodar ett invävt (film)-relationsdrama genom hela spelet.
Vore trevligt att kunde välja kort plottext istället för fIlm i options (Off / Shortcuts / Filmic).
Mao.. ett par textmeningar ca 1 till 5 gånger. ELLER.. Text med filmsnuttar utan dialog ca 1-5st. ELLER.. "Filmiskt spel" 10 till 100+ st (detta spel?).

Sen finns det ju sådana med vägval. Det är ett SPEL inte en film, med eller utan vägval.
"Esc to skip"

signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Ser mer ut att va en film än ett spel.

Medlem
Skrivet av Tobbe:

Förmodar ett invävt (film)-relationsdrama genom hela spelet.
Vore trevligt att kunde välja kort plottext istället för fIlm i options (Off / Shortcuts / Filmic).
Mao.. ett par textmeningar ca 1 till 5 gånger. ELLER.. Text med filmsnuttar utan dialog ca 1-5st. ELLER.. "Filmiskt spel" 10 till 100+ st (detta spel?).

Sen finns det ju sådana med vägval. Det är ett SPEL inte en film, med eller utan vägval.
"Esc to skip"

ELLER så är detta spel inte för dig? Jag vill ha utvecklarnas version. PUNKT.

Medlem
Skrivet av OnParole:

ELLER så är detta spel inte för dig? Jag vill ha utvecklarnas version. PUNKT.

Gillar isometriska spel, och man såg ju inte direkt hur spelet kommer vara så, kanske. Extra Punkt.

signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Behöver se mer gameplay, ser onekligen snyggt ut, men är gameplay som är det faktiska content jag förtär i spelet. Ifall gameplay är lika bra som utseendet så är detta något att se fram emot dock.

1
Skriv svar