Mer gameplay från Clair Obscur: Expedition 33

Robot
Mer gameplay från Clair Obscur: Expedition 33

Ett påkostat turordningsbaserat rollspel? Jo, jag tackar, jag.

#Clair-obscur-expedition-33, #Sandfall-interactive, #nyhetstips

Medlem

Var trevligaste överraskningen för min del under sommar eventsen. Hoppas att prestanda/gameplay osv är lika polerat som presentationen är.

Får Lost odyssey vibbar.

Medlem

Wow, ser riktigt bra ut! Älskar musiken också.

Medlem

Bara jag som blir åksjuk av hur mycket kameran ska flänga runt när man är i menyerna i combat och säger till varje karaktär vad för attack de ska göra osv?
Visst det ser väl jättehäftigt ut i en trailer, men det tar ju sisådär 30 sekunder innan man börjar störa sig på det. Men jag kanske bara är bitter gammal gubbe som inte fått sitt morgonkaffe ännu.

Medlem
Skrivet av Tamazin:

Bara jag som blir åksjuk av hur mycket kameran ska flänga runt när man är i menyerna i combat och säger till varje karaktär vad för attack de ska göra osv?
Visst det ser väl jättehäftigt ut i en trailer, men det tar ju sisådär 30 sekunder innan man börjar störa sig på det. Men jag kanske bara är bitter gammal gubbe som inte fått sitt morgonkaffe ännu.

Kan till viss del hålla med men... Jag föredrar nog detta då det är tydligt vilken karaktär som anfaller, vad man anfaller m.m. många turordningsbaserade spel där det är rätt förjävligt otydligt, speciellt när det är plottrigt och man spelar på TV.

Medlem

Jag är normalt inte så mycket för turnbased nuförtiden, men blev ändå lite nyfiken på detta. Har inte sett ett turnbased som ser ut och känns på det här sättet. Intressant setting också... Hoppas storyn är bra.

Medlem

Har stora förhoppningar på detta spel. Känns som en tillbakagång till något som bevisats fungera tidigare men som evolverats.

Ambassadör
Xbox

Föll pladask för det här spelet när jag såg första trailern. Stämningen, musiken, settingen... jäkligt coolt.

Ett av de spel jag ser mest fram emot nästa år helt klart. Rakt in på Game Pass också så inget tvekande.

signatur

Jump in.

1
Skriv svar