Shinji Mikami tror inte att det finns plats för mer Dino Crisis

Robot
Shinji Mikami tror inte att det finns plats för mer Dino Crisis

Eftersom Monster Hunter redan bjuder på dinosaurieaction.

#Capcom, #Dino-crisis, #Shinji-mikami

Medlem

Det finns ALLTID plats för mer dinosaurier. <end of discussion>

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Det är ju inte ens samma typ av spel?

OK om fienderna har vissa likheter. Men det är väl allt?
Hur många spel finns det inte med människor, robotar och aliens. Där är det ju ingen som bryr sig om det.

Medlem

Nån remake eller nytt DC vill jag inte ha, men jag har väntat länge på att originalet ska dyka upp på Playstation Store.

Medlem

Fasen vad dåligt svar av Shinji. Dino Crisis och Monster Hunter är inte ens i närheten av samma typ av spel. Varför skulle inte två olika spel av väldigt olika genrer kunna existera sida vid sida bara för att båda råkar ha dinosaurier?

Låter som en dålig ursäkt.

Medlem

Man kan inte göra ett actionspel där man stjäl bilar för det finns redan sådana spel. Sa ingen någonsin.

signatur

Jätteintressant information.

Medlem

Herregud vilket korkat uttalande, gubben är ju helt frånkopplad från vad spelarna vill ha.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Herregud vilket korkat uttalande, gubben är ju helt frånkopplad från vad spelarna vill ha.

Vi vill ha ett dino crisis till mobil! Alla har vi ju mobiler!!

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Dumheter! OG Dino Crisis är ju ett Survival Horror och inte ett action spel, helt annan genre!

Skulle vara sjukt häftigt om man kunde göra ett Dino Crisis med riktiga kroppsskador som påverkar hur man spelar.

Medlem

Va? De är två helt olika spel, ge dig.

Medlem

Märkligt svar/tänk.

Det finns inte utrymme för ett nytt Resident Evil för att Left 4 Dead finns?

Lol på det.

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Men är det bara jag som finner det udda att Eurogamer ställer dessa frågor till Shinji Mikami? Det var evigheter sen han lämnade Capcom, och han har ju inget inflytande i den studion.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Det finns ALLTID plats för mer dinosaurier. <end of discussion>

Håller med ska ju komma ett nytt Jurrasic Park spel som ser lovande ut så visst finns det plats för dinosaurier

1
Skriv svar