Hetaste spelsläppet september -24
Då var det dags igen. September är här och bjuder på en del heta spelsläpp. I augusti röstade ni fram Star Wars Outlaws som det hetaste släppet (32 %), tätt följt av Black Myth: Wukong (29 %) och därefter World of Warcraft: The War Within (8 %).
Det kommer inte sådär jättemånga spel i september, men det finns några större släpp som är helt klart intressanta, inklusive WH40K: Space Marine 2, God of War Ragnarök till pc, Frostpunk 2, The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom och Astro Bot.
Som vanligt: hojta om något ni vill rösta på inte finns med i listan så lägger jag till det, och känner ni att en titel redan är släppt så är den med stor sannolikhet inkluderad för att den kommer till en ny plattform. Mer info om kommande spelsläpp hittar ni i Releaselistan.
Ursäkta... FF16?
Släpps på pc.
Hitman 3 Reloaded för Quest 3 - intressant spel
Into The Radius för PSVR2- hett spel
Släpps på pc.
Aha, fick för mig att det släpptes på pc samtidigt, där ser man!
Ad hoc addendum
Rätt svar: Astro Bot.
Tänkte först ta (Astro Bot) men (Disney Epic Mickey: Rebrushed) ser också vasst ut så valde den remaken.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||
Astro Bot, såklart.
Men jag ser också fram emot den fysiska utgåvan av den remastrade Tomb Raider-trilogin i slutet av månaden. Och jag har blivit sugen på Test Drive Unlimited: Solar Crown.
Tänkte först ta (Astro Bot) men (Disney Epic Mickey: Rebrushed) ser också vasst ut så valde den remaken.
Ja, det ser jag också fram emot. Kollade faktiskt in THQ:s samlarutgåva och funderade lite, men 2400 kr är lite för mycket för den.
Tack, tillagda!
God of war Ragnarök? Igen?
Japp, släpps till pc.